Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Інтегроване заняття для дітей старшої групи. « На сонячних крилах весни»

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:26, переглядів: 13404

0
Керівник гуртка
Сокирко Н.В.


Програмовий зміст:
- Розширювати уявлення дітей за змістовною лінією світ мистецтва БКДО;
- Поглиблювати знання дітей про жанр живопису ( портрет, натюрморт, пейзаж) на прикладі робіт художників К. Білокур, П. Кончаловського, І. Левітана, М. Ткаченко. Вчити уважно вдивлятися в картини, помічати окремі деталі, бачити красу кольору в різних колірних співвідношеннях;
- Формувати бажання дітей відтворювати у своїх роботах красу рідного краю в весняну пору року та створювати з власних індивідуальних робіт колективну роботу на тему « На сонячних крилах весни»;
- Виховувати естетично – емоційне ставлення до навколишньої дійсності, любов до різнобарв»я рідного краю, бажання експерементувати з художніми матеріалами.

Категорія: Методичний вісник

 

Майстер – клас

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 04:33, переглядів: 9211

0
Заволока Л.Б.
вихователь – методист КДНЗ № 14

Шляхи підвищення професійної майстерності вихователя.

«Виховання в широкому розумінні – це
багатогранний процес постійного
духовного збагачення й оновлення
тих,
кого виховують і тих, хто виховує»
В. Сухомлинський
Головні завдання:
- створення умов для професійного спілкування, самореалізації і стимулювання творчого зростання потенціалу педагогів;
- підвищення професійної майстерності і кваліфікації учасників засідання;
- поширення передового педагогічного досвіду;
- впровадження нових технологій виховання і навчання дошкільників.

Категорія: Методичний вісник

 

Світ прекрасного в життєдіяльності дитини

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 03:37, переглядів: 2875

0
Кутузова С.В
Музичний керівник КДНЗ №14


Щоранку розпочинає «Дзвіночок» свій день приємною метушнею дітлахів, вихователів, щоб кожний крок, зроблений нашими вихованцями міг не лише сформувати їхнє особливе бачення світу, а й виплекати гармонійно розвинену, впевнену в собі й цілеспрямовану людину. Щоб дитина виросла чуйною, милосердною, могла здійснювати добрі вчинки і співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі – вихователі «Дзвіночка» оточуємо її любов’ю та красою. Невичерпним джерелом такої краси віддавна є мистецтво – живопис, театр, музика. Наше завдання – допомогти дитині пізнати спадщину рідної культури і зробити її своїм духовним надбанням. Тому одним із основних напрямків нашого дошкільного закладу є художньо-естетичний, який включає в себе створення умов для естетичного розвитку дитини, для розвитку творчих здібностей
Для духовного та естетичного розвитку малюків у нас працює музичний зал, де проводяться музичні заняття, метою яких є створення творчого середовища, в якому дитина розвивається емоційно, творчо та вільно, заняття з хореографії.

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Формування життєвих компетенцій дітей дошкільного віку

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 03:24, переглядів: 10329

1
Г.К.Калініченко
Завідувач КДНЗ № 14
м.Вознесенськ


Сучасна система освіти переживає процес оновлення. Існує тенденція до пошуку нових підходів щодо виховання та навчання дітей, реалізації інноваційних напрямків у діяльності закладів освіти.
Питання оновлення змісту освіти, приведення його у відповідність до сучасних вимог турбують і колектив нашого дошкільного закладу. Педагоги активно працюють над вивченням новітніх педагогічних технологій та впровадженням їх в освітній простір.
Базовий компонент дошкільної освіти орієнтує педагогів на впровадження у практику компетентного підходу до особистості, згідно з яким найважливішим завданням сучасного дошкільного закладу є навчання дітей науки життя, турбота про життєздатність дитини, збагачення її навичками практичної діяльності. Сьогодні, як ніколи, необхідно формувати особистість, здатну в умовах життєдіяльності діяти доцільно, застосовувати набуті раніше знання і досвід за нових обставин, докладати зусилля для досягнення мети, поводитись оптимістично, домагатись успіху та визначення іншими людьми, оновлювати свої знання, збагачувати досвід, виявляти гнучкість, самовдосконалюватися.

Категорія: Статті » Керівнику

 

Поради батькам майбутніх першокласників.

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 03:00, переглядів: 3854

0
1. Шановні батьки, пам’ятайте! Тільки разом в співпраці зі школою та громад кістю можна добитися бажаних результатів у вихованні й навчанні ваших дітей.
2. Обов’язково постійно цікавтеся розвитком, навчанням й поведінкою ваших дітей, для цього відвідуйте всі заняття, батьківські збори, зустрічайтесь з керівником і вчителями школи.
3. Щоденно цікавтеся навчанням дитини. Радійте її успіхам, допомагайте узагальнювати, спів ставляти, аналізувати вивчене, прочитане побачене. Не дратуйтесь із-за кожної невдачі, що спіткає дитину, не карайте і не ображайте її гідність, а допоможіть зрозуміти і усвідомити помилки недоробки і загартуйте її силу волі своєю допомогою і розумінням.

Категорія: Статті » Батькам

 

Пам’ятка для батьків

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 02:03, переглядів: 4655

0
Пам’ятка для батьків
- З раннього віку привчайте малюка до норм поведінки. У своїх вимогах будьте послідовними і спокійними;
- Не допускайте, щоб ваші вимоги залежали від настрою: дитині буде важко в них орієнтуватися і в неї не виробиться звичка до порядку;
- Висувайте до малюка вимоги, доступні йому за віком і рівнем розвитку. Переконайтесь, що він правильно вас зрозумів;
- Ніколи не підвищуйте голос на дитину. Запам’ятайте: чим тихіше ви говоритимете, тим уважніше вас слухатимуть;
- Не вживайте брутальних, лайливих слів. Розмовляйте одне з одним лагідно. Не «сюсюкайте» з малям, а говоріть правильною літературною мовою;

Категорія: Статті » Батькам

 

Сім’я – найбільша людська цінність

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 01:57, переглядів: 3269

1
Сім’я – найбільша людська цінність
В сім’ї під керівництвом та з допомогою батьків дитина пізнає навколишній світ у всіх його складностях і багатогранних проявах, тут проходить її громадське становлення, формується світогляд та естетичні смаки.
Здійснюючи раннє родинне виховання, батьки створюють умови для повноцінного фізичного та психологічного становлення особистості, забезпечення дитині почуття захищеності, рівноваги, формують активне зацікавлене ставлення до оточуючого середовища.

Категорія: Статті » Вихователю-методисту

 

Виступ на семінарі.Тема «Спільна робота сім’ї та дошкільного закладу з розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей. Форми роботи з сім’єю.»

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 01:42, переглядів: 6485

1
Тема «Спільна робота сім’ї та дошкільного закладу з розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей. Форми роботи з сім’єю.»
Вихователь-методист Заволока Л.Б.
У дошкільному закладі дитина спілкується з книгою, картиною (ілюстрацією), музичними творами в різноманітних умовах і обставинах, але цей процес започатковується в сім’ї.
Відтак, важливого значення набуває забезпечення міцного зв’язку дошкільного закладу з сім’єю, батьками дитини.
Форми роботи педагогів у цьому напрямі можна поділити на такі, що впливають на формування елементарних художньо-педагогічних уявлень батьків, правильного ставлення до дитячої творчості, художньої комунікації та на забезпечення батьків способами застосування художнього слова у вихованні і розвитку малюка.

Категорія: Статті » Вихователю-методисту

 

Семінар - практикум для батьків першої молодшої групи

Автор: Galina опубліковано: 27-10-2011, 06:15, переглядів: 7882

1
Семінар - практикум для батьків першої молодшої групи

1. Вправа «Знайомство»
Мета: Сприяти підвищенню психо – емоційного тонусу групи та згуртування учасників семінару.
Завдання: батькам пропонується передавати кульку в колі і при цьому називати один одному своє ім’я та ім’я своєї дитини, яку привели до нашого дитячого садка, в нашу групу.

2. Вправа « Неслухняні кульки»
Мета: Зняти напруження, показати важливість гри з дитиною.
Завдання: учасники гри мають підтримувати кульки без допомоги рук. Ведучій кидає спочатку одну кульку, а через деякий час додає ще кульки.

Категорія: Методичний вісник

 

Соціальна адаптація як комплексна проблема сучасності.

Автор: Galina опубліковано: 27-10-2011, 05:44, переглядів: 2653

0
Соціальна адаптація як комплексна проблема сучасності.

Одним з пріоритетних напрямів роботи практичного психолога є адаптація новоприбулих дітей до умов дитячого навчального закладу.

Адаптація дітей до дошкільного закладу завжди була й лишається психологічно найбільш складним періодом, як для дитини так її батьків так і для педагогів .

Адаптація - це складний процес пристосування організму, що відбувається на різних рівнях – фізіологічному, соціальному, психологічному. Фізіологічна адаптація - передбачає зміни діяльності функціональних систем організму.

Категорія: Статті » Практичному психологу