Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Виховуємо креативність дошкільників

Автор: Galina опубліковано: 7-10-2011, 08:16, переглядів: 5893

0
Виховуємо  креативність  дошкільників
Бути креативним зараз популярно. Той, хто хоче отримати хорошу роботу, неодмінно називає цю рису характеру у своєму резюме.
Творчий підхід необхідний не тільки у виробничих справах, але й у повсякденному житті, адже дозволяє нестандартно вирішувати більшість звичайних завдань. Люди з високим творчим потенціалом мають неоціненне достоїнство – вміння продукувати і втілювати яскраві, талановиті рішення.
Традиційно до креативних відносять професії художників, артистів, дизайнерів тощо. Але виявляти креативність можна у будь-якій роботі...

Категорія: Методичний вісник

 

Педагогічна нарада. "Формування у дітей свідомого ставлення до власного здоров'я"

Автор: Galina опубліковано: 27-09-2011, 13:24, переглядів: 6146

0
ПЕДАГОГІЧНА НАРАДА
Тема: Формування у дітей свідомого ставлення до власного життя та здоров»я.

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ:

1. Підготовка:
2. Проведення у всіх вікових групах занять з БЖД на тему: «Запобігти і навчити»
3. Оформлення інформаційного стенду для батьків.
4. Проведення анкетування батьків на тему «Дитина – учасник дорожнього руху»
5. Вилучення із скриньки довіри заповнених анкет, тестів та побажань батьків.
6. Виготовлення атрибутики та приладдя для нових дидактичних ігор і наочності, для роботи з дітьми щодо профілактики пожеж.
7. Організація виставки дитячих малюнків на теми безпеки.

Категорія: Методичний вісник

 

Тиждень безпеки дитини

Автор: Galina опубліковано: 27-09-2011, 12:24, переглядів: 13062

1
ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ
Інструктивно-методичні матеріали щодо організації та проведення тижня безпеки в дошкільній установі.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту» «дошкільний навчальний заклад:
- створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;
- формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки;
- сприяє збереженню та зміцненню здоров’я, розумовому, психологічному й фізичному розвитку дітей».
Збільшення дитячого травматизму ставить завдання щодо систематичної роботи з дошкільниками з метою вироблення в їх свідомості стереотипів поведінки в життєвому середовищі – навичок користування предметами та речами, поведінки в різних ситуаціях тощо.

Категорія: Методичний вісник

 

Чарівний світ музики

Автор: Galina опубліковано: 25-09-2011, 15:22, переглядів: 3095

0
«Дзвіночок» - ласкаво так звуть дитсадочок,
Він літом весь в квітах, неначе віночок.
Вирує й кипить тут постійно життя,
Бо діти – це світле для нас майбуття!
Це їм будувать незалежну Вкраїну!
Тому ми навчаємо кожну дитину
Любити, як матінку, нашу державу,
Нести її гордість по світу і славу».

Щоранку розпочинає «Дзвіночок» свій день приємною метушнею дітлахів, вихователів, щоб кожний крок, зроблений нашими вихованцями міг не лише сформувати їхнє особливе бачення світу, а й виплекати гармонійно розвинену, впевнену в собі й цілеспрямовану людину. Щоб дитина виросла чуйною, милосердною, могла здійснювати добрі вчинки і співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі – вихователі «Дзвіночка» оточуємо її любов’ю та красою. Невичерпним джерелом такої краси віддавна є мистецтво – живопис, театр, музика.

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Від фантазії до творчості

Автор: Galina опубліковано: 25-09-2011, 15:15, переглядів: 4936

0
Від фантазії до творчості
"Шукайте в невичерпній скарбниці нашій рідної культури перлини, які запалюють вогник захоплення в дитячих очах, говоріть дітям красиво про красу навколишнього світу… Краса – це радість нашого життя."
В.Сухомлинський
Гармонійний розвиток дитини нерозривно пов’язаний з естетичним вихованням, одним із дійових засобів якого є образотворча діяльність, яка має можливість донести до дітей відчуття прекрасного, зародити в їх серцях бажання творити це прекрасне, сприяти розвиткові інтересів, здібностей та творчому відтворенню враження від навколишньої дійсності в графічній і пластичній формі.
Світ мистецтва багатогранний, різноманітний, він дивує і захоплює. У дошкільному віці діти сприймають світ серденьком, дотиком своєї вразливої душі. Допитливість дітей виявляється у численних «чому», «навіщо», «для чого», спонукає їх до пошуку причин природних і суспільних явищ, вироблення певних узагальнень.
Розвивати у дітей уяву, творчість, фантазію, збагатити вихованців знаннями про застосування художніх матеріалів, інструментів, технік та відповідними вміннями – є метою роботи нашого дошкільного закладу.


Категорія: Статті » Керівнику гуртка

 

Формування еколого – валеологічного світорозуміння

Автор: Galina опубліковано: 25-09-2011, 14:49, переглядів: 6426

0
Формування еколого – валеологічного світорозуміння

Відповідно до сучасної парадигми освіти, наш колектив на чільне місце ставить завдання: показати людину, як частину природи; довести, що природа самоцінна, її слід берегти і збагачувати.
В нашому дошкільному навчальному закладі велика увага приділяється екологічному ті валеологічному вихованню дитини.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Формування у дітей дошкільного віку здоров’язберігаючої компетентності

Автор: Galina опубліковано: 25-09-2011, 14:14, переглядів: 6099

0
Формування у дітей дошкільного віку здоров’язберігаючої компетентностіОсновним змістом роботи дошкільного закладу є зміцнення здоров’я, досягнення повноцінного фізичного розвитку малят. Для реалізації цієї задачі в нашому закладі здійснюється комплексний підхід до проблеми оздоровлення.
В ДНЗ № 14 є медичний центр, який складається з медичного кабінету, фізіотерапевтичного кабінету, фіто-бару. Фізіотерапевтичний кабінет оснащений апаратурою: «Тубус – кварцем», «УФО-опромінювачем», апаратом УВЧ, лампою «Солюкс».

Категорія: Статті » Медичному працівнику

 

Через гру і рух - до гармонійного розвитку особистості

Автор: Galina опубліковано: 25-09-2011, 13:45, переглядів: 7584

0
Через гру і рух - до гармонійного розвитку особистості
Якщо дитина здорова, фізично розвинена, то й процеси її виховання та навчання відбуваються продуктивніше, вона здатна засвоїти нове, бути творцем свого "Я", відчувати радість життя.
Здоров’я, як і талант, кожен отримує від природи. Саме на те, як його зберегти, спрямована фізкультурно – оздоровча робота в КДНЗ № 14 «Дзвіночок».
Педагоги та медичний персонал нашого дошкільного закладу усвідомлюють, що сформовані у дитинстві пріоритети здоров’я, почуття відповідальності за нього та навчання дітей бути здоровими з перших років життя – це той фундамент у розвитку особистості, завдяки якому життя стане плідним, здоровим та довготривалим.

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури

 

Розвивальний життєвий простір дошкільників – фактор розвитку цілісної особистості

Автор: Galina опубліковано: 25-09-2011, 13:02, переглядів: 5874

0
Розвивальний життєвий  простір  дошкільників – фактор розвитку цілісної особистості
Система виховання й освіти молодого покоління дедалі більше орієнтується на гуманізацію, прищеплення маленьким громадянам загальнолюдських і національних цінностей, покладених в основу прав людини. Починати культуру особистості необхідно саме з дошкільного віку.
Найтепліші спогади про дитячі роки, про веселі ігри та розваги залишаються в людини на все життя. У наших вихованців вони будуть пов’язані із дуже добрим соціонавчальним середовищем, у створенні якого, крім нас, педагогів, безпосередню участь беруть і батьки.
Для успішної соціалізації дітей важливо, щоб вони змалку набували життєво необхідних знань про предмети і явища, що їх оточують, навчались орудувати предметами. У грі з’являється роль, нескладний сюжет, який виникає у малюків здебільшого під впливом зорових образів. Ось чому в осередку сюжетно – рольової гри ми зібрали іграшки та предмети, що максимально наближують дітей до знайомих їм предметів побуту.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Автор: dzvinochok опубліковано: 25-09-2011, 07:21, переглядів: 3836

0

В данному відео показано заняття з навчання дошкільників за методикою Л.В. Шелестової.
Основна мета занять: навчити малюків називати знайомі їм букви, розрізняти склади та читати.
Ці заняття допоможуть розвинути вміння відповідати на запитання, розширити словниковий запас, виховати комунікативні навички, навчитись допомагати одне одному.

Категорія: Відео » Корисне відео