Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Інтегроване заняття для другої молодшої групи

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:42, переглядів: 23214

1
Інтегроване заняття для другої молодшої групи
Тема: «Сірники дітям не іграшка», вихователь Щербина Олена Вікторівна
Програмний зміст: : ознайомити дітей з вогнем і його властивостями; розширити словарний запас дітей по темі пожежна безпека; закріпити знання дітей про небезпечні ситуації, причини виникнення пожежі і правила поведінки при пожежі; навчити дітей орієнтуватися в проблемних ситуаціях; розвивати допитливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати у дітей потребу в турботі про свою безпеку та самостійність.
Сфера життєдіяльності «Природа»:
- дати дітям реалістичні уявлення про природне довкілля, небезпечні об'єкти природи і природні явища;
- підвести дошкільників до свідомого розуміння взаємо¬ залежності існування природи і людини;
- формувати у дітей практичні уміння дбайливого ставлення до природних компонентів і навички життєбезпечної та екологічно доцільної поведінки.
Сфера життєдіяльності "Культура":

Категорія: Статті » Вихователю

 

Семінар для вихователів

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:32, переглядів: 4468

1
Семінар для вихователів
На базі КДНЗ №14 "Дзвіночок" відбулося методоб'єднання для вихователів ІІ молодших груп за темою «Безпека життєдіяльності дітей дошкільного віку». Гостинно садочок прийняв учасників зібрання. Основне завдання - поширення передового досвіду в напрямку організації роботи з навчання дошкільнят вимогам безпеки життєдіяльності через гру і казку.
Місце проведення методоб'єднання дитсадок «Дзвіночок» було обрано не випадково, оскільки вже багато років в його стінах існує кабінет з безпеки життєдіяльності дітей.
Запрошені вихователі мали змогу дізнатися більше про нові форми і методи навчання малечі безпечній поведінці. Зокрема їм було показане вихователем ІІ мол.гр. Щербиною Оленою Вікторівною інтегроване заняття з безпеки життєдіяльності дітей на тему «Сірники дітям не іграшка». Незважаючи на те, що заняття проведено з маленькими дітками, зразу було видно, що малята уже орієнтуються в поняті безпека і небезпека, після заняття всі гості отримали на згадку від дітей кишенькові буклетики.

Категорія: Статті » Вихователю

 
 

Спортивно – музична розвага

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:17, переглядів: 7170

0
3 квітня в комунальному дошкільному навчальному закладі № 14 «Дзвіночок» інструктором з фізичної культури Капітаненко С.І. було проведено свято сміху та здоров»я «Клоуни в садок прийшли і смішинку принесли». В проведенні свята активну участь взяли музичний керівник закладу Кутузова С.В. та вихователь Баланчук Т.В. Свято подарувало дітям масу позитивних емоцій, дало змогу перевірити свої фізичні можливості, ще раз і ще раз пересвідчитись у необхідності займатись фізичною культурою і спортом.
Спортивно – музична розвага

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури

 

Конспект заняття для дітей середньої групи «Казкові зустрічі

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:08, переглядів: 30843

1
Вихователь Коваленко О.В.
Привітання:

Доброго ранку, трави росисті,
Доброго ранку, квіти душисті,
Доброго ранку, сонечко ясне,
Доброго ранку, луди прекрасні.

Вихователь: В нашій групі подивіться,
Ліс казковий, весняний з’явився.
Де ще зможемо зустріти
Ми такий?

Діти. Такий ліс можна зустріти у казці, у мультику.

Вихователь:Щоб до казкового лісу потрапити, нам треба перейти через річку. Ось погляньте, тут є місточки. Які вони?
(річка-голуба тканина, місточки-вузький, широкий).

Діти. Через вузький місточок підуть дівчата, вони в нас такі тендітні, немов би справжні балерини. А широким місточком підуть хлопчики-вони у нас справжні мужчини. (діти переходять через місточки, стають у коло).

(Разом з дітьми)
Казка в коло нас зібрала,
Свої звертання надіслала,
Того, хто справа похвали-молодець,
Того, хто зліва збадьорив-розумним будь!
Всіх, хто сумує-звесели.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Майбутній першокласник

Автор: Galina опубліковано: 30-03-2012, 23:20, переглядів: 2946

0
Майбутній першокласник
Початок навчання дитини у першому класі - це дуже відповідальний і досить складний період у житті дитини.
Адже дуже багато змін відбувається в житті дитини:з’являються нові знайомства, як з однолітками, так і з дорослими; нові взаємовідносини; нові обов’язки. Зміниться вид діяльності: нині основною діяльністю вашого малюка є гра, з приходом до школи основною діяльністю стане навчання.
Зміниться соціальна позиція дитини: ще сьогодні ваш малюк є простою дитиною, а завтра стане учнем із певними обов’язками. Основною діяльністю дитини стане навчання , яке потребує неабияких зусиль із боку дитини, певних знань, а також певних умінь та навичок. Усе життя буде підпорядковуватися навчанню, школі, шкільним справам. Безумовно, легше пристосовуватися до тих змін у житті, що пов’язані з початком навчання у школі й успішне себе реалізувати зможе та дитина, яка готова до шкільного навчання.
У психології виділяють таке поняття, як «готовність дитини до навчання». Що означає це поняття, з чого воно складається, чим визначається?

Категорія: Статті » Батькам

 

Музичні дидактичні ігри

Автор: Galina опубліковано: 28-03-2012, 10:41, переглядів: 7909

1
Музичні дидактичні ігри
Чого не вистачає?»
Мета:Познайомити дітей з особливостями музичних інструментів. Розвивати образне мислення, увагу спос-тережливість, пам’ять.


Хід гри: В одному казковому місті був оголошений музич-ний фестиваль. І герої казок, узявши свої улюблені музичні інструменти, поспішали на свято. Всі раділи, але раптом на небі з’явились хмари, стало темно, і настрій у всіх зіп-сувався, а тут ще на сцену вибігла розлючена Баба Яга. Вона закричала: «А про мене забули? Мене не запросили? Ну стривайте я вам покажу…». І прошепотіла чарівне за-кляття. І враз зникли частини всіх музичних інструментів: у барабана і металофона – палички, у скрипки – смичок, у піаніно – клавіши, у гітари – струни. Всі були засмучені. Але тут Гномик сказав: «Друзі мої, ми все рівно будемо танцювати і веселитись, адже у нас є магнітофон.» «Ой, а де ж це шнур від магнітофона - спитала Дюймовочка, «Що ж нам тепер робити?»

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Можливості музичного виховання у розвитку креативності дитини.

Автор: Galina опубліковано: 27-03-2012, 17:50, переглядів: 4610

0
Можливості музичного виховання у розвитку  креативності дитини.
Музичний керівник Кутузова С.В.

Сучасний світ – це світ креативних особистостей, адже вершин у ньому досягають лише ті, хто мислить на ординарно, творчо, хто нестандартно підходить до розв’язання будь-яких проблем. Не випадково у базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» креативність вперше визначено, як одну із самих основних ліній розвинку. І хоча на формування креативної особи-стості впливає багато чинників, успіхів у цій справі можна досяг-ти, використовуючи засоби музичного виховання.
Умови для розвитку у дітей креативності можна забезпечити на музичних заняттях, під час гурткової роботи, на індивідуальних заняттях. Ще Василь Сухомлинський стверджував, що музика пробуджує енергію мислення навіть у найінертніших дітей. Музика формує художній смак, активізує потребу в неор-динарному мисленні, збагачує внутрішній світ, розвиває творчу уяву. А для дітей творча уява – одна з неодмінних умов форму-вання креативності. Педагогам необхідно правильно сприймати прояви дитячої креативності: не переривати їх критичним зау-важенням, негативними оцінками; натомість частіше створю-вати ситуації для вільного спілкування, обміну думками. Тому ставимо перед собою завдання – підштовхнути дітей до проявів ініціативи, вигадки, фантазії. Саме тому будую свою роботу за такою схемою БАЧУ-ЧУЮ-ТВОРЮ (танцюю, співаю, імпровізую).

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Інтегроване заняття з музики "Весняна радість"

Автор: Galina опубліковано: 27-03-2012, 14:29, переглядів: 14238

0
Інтегроване заняття з музики "Весняна радість"
Музичний керівник Кутузова С.В.
Мета: Показати народознавчі традиції під час інтегрованих занять – інноваційні технології.
Програмовий зміст:

- розвивати інтерес дітей до пізнання музики як виду мистецтва, формувати естетичне ставлення до всього навколишнього;
- вчити слухати уважно і зосереджено класичний твір, визначати характер класичного твору, вміння висловлювати свою думку;
- розвивати творчу уяву, мислення. Збагачувати музичні враження дітей засобами ТЗН;
- розвивати співочі навички, домагатися виразності співу, вміння одночасно співати і виконувати нескладні музичні рухи;
- виявляти особистісну позицію в процесі перевтілення в сценічні образи, запам’ятовувати сюжетну послідовність, своєчасно включатися у дію драматизації;
- виконувати танцювальні рухи з характером і темпом мелодії;
- рухатись розкуто, виражати емоційний стан, почуття, діставати задоволення від самовираження в діях під музику;
- ритмічною музикою заохочувати дітей до виконання скоромовок, чистомовок;
- закріплювати вміння грати у оркестрі злагоджено, одночасно, точно передавати ритмічний малюнок мелодії; вчити розуміти диригентські жести;
- виховувати емоційне задоволення від музичного заняття, любов до прекрасного, бажання творити.

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Памятка для батьків

Автор: Galina опубліковано: 26-03-2012, 14:44, переглядів: 2476

0
Щоб стати для дитини помічником і наставником у навчанні, дорослий повинен пам’ятати:
 Дитина дошкільного віку вчиться у грі, де активну участь беруть батьки.
 Навчання повинне бути систематичним: 10-15 хвилин щодня, ніж 1-2 години у вихідні дні.
 Необхідно враховувати принцип «від простого до складного», тобто не можна відразу навчити дитину всього, що знає та вміє дорослий, кожний новий елемент додається поступово, коли попередні знання та уміння вже засвоєно.
 Не забувайте оцінювати успіхи, а в разі невдач схвалюйте дії дитини словами: «Якби ти зробив так (показати, пояснити), то було б ще краще».
 Заняття та ігри з дитиною слід проводити в невимушеній обстановці, наприклад по дорозі в дитячий садок («Що змінилося?»).

Категорія: Статті » Батькам