Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Семінар для вихователів

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:32, переглядів: 3995

1
Семінар для вихователів
На базі КДНЗ №14 "Дзвіночок" відбулося методоб'єднання для вихователів ІІ молодших груп за темою «Безпека життєдіяльності дітей дошкільного віку». Гостинно садочок прийняв учасників зібрання. Основне завдання - поширення передового досвіду в напрямку організації роботи з навчання дошкільнят вимогам безпеки життєдіяльності через гру і казку.
Місце проведення методоб'єднання дитсадок «Дзвіночок» було обрано не випадково, оскільки вже багато років в його стінах існує кабінет з безпеки життєдіяльності дітей.
Запрошені вихователі мали змогу дізнатися більше про нові форми і методи навчання малечі безпечній поведінці. Зокрема їм було показане вихователем ІІ мол.гр. Щербиною Оленою Вікторівною інтегроване заняття з безпеки життєдіяльності дітей на тему «Сірники дітям не іграшка». Незважаючи на те, що заняття проведено з маленькими дітками, зразу було видно, що малята уже орієнтуються в поняті безпека і небезпека, після заняття всі гості отримали на згадку від дітей кишенькові буклетики.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Майбутній першокласник

Автор: Galina опубліковано: 30-03-2012, 23:20, переглядів: 2494

0
Майбутній першокласник
Початок навчання дитини у першому класі - це дуже відповідальний і досить складний період у житті дитини.
Адже дуже багато змін відбувається в житті дитини:з’являються нові знайомства, як з однолітками, так і з дорослими; нові взаємовідносини; нові обов’язки. Зміниться вид діяльності: нині основною діяльністю вашого малюка є гра, з приходом до школи основною діяльністю стане навчання.
Зміниться соціальна позиція дитини: ще сьогодні ваш малюк є простою дитиною, а завтра стане учнем із певними обов’язками. Основною діяльністю дитини стане навчання , яке потребує неабияких зусиль із боку дитини, певних знань, а також певних умінь та навичок. Усе життя буде підпорядковуватися навчанню, школі, шкільним справам. Безумовно, легше пристосовуватися до тих змін у житті, що пов’язані з початком навчання у школі й успішне себе реалізувати зможе та дитина, яка готова до шкільного навчання.
У психології виділяють таке поняття, як «готовність дитини до навчання». Що означає це поняття, з чого воно складається, чим визначається?

Категорія: Статті » Батькам

 

Можливості музичного виховання у розвитку креативності дитини.

Автор: Galina опубліковано: 27-03-2012, 17:50, переглядів: 3978

0
Можливості музичного виховання у розвитку  креативності дитини.
Музичний керівник Кутузова С.В.

Сучасний світ – це світ креативних особистостей, адже вершин у ньому досягають лише ті, хто мислить на ординарно, творчо, хто нестандартно підходить до розв’язання будь-яких проблем. Не випадково у базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» креативність вперше визначено, як одну із самих основних ліній розвинку. І хоча на формування креативної особи-стості впливає багато чинників, успіхів у цій справі можна досяг-ти, використовуючи засоби музичного виховання.
Умови для розвитку у дітей креативності можна забезпечити на музичних заняттях, під час гурткової роботи, на індивідуальних заняттях. Ще Василь Сухомлинський стверджував, що музика пробуджує енергію мислення навіть у найінертніших дітей. Музика формує художній смак, активізує потребу в неор-динарному мисленні, збагачує внутрішній світ, розвиває творчу уяву. А для дітей творча уява – одна з неодмінних умов форму-вання креативності. Педагогам необхідно правильно сприймати прояви дитячої креативності: не переривати їх критичним зау-важенням, негативними оцінками; натомість частіше створю-вати ситуації для вільного спілкування, обміну думками. Тому ставимо перед собою завдання – підштовхнути дітей до проявів ініціативи, вигадки, фантазії. Саме тому будую свою роботу за такою схемою БАЧУ-ЧУЮ-ТВОРЮ (танцюю, співаю, імпровізую).

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Інтегроване заняття з музики "Весняна радість"

Автор: Galina опубліковано: 27-03-2012, 14:29, переглядів: 11533

0
Інтегроване заняття з музики "Весняна радість"
Музичний керівник Кутузова С.В.
Мета: Показати народознавчі традиції під час інтегрованих занять – інноваційні технології.
Програмовий зміст:

- розвивати інтерес дітей до пізнання музики як виду мистецтва, формувати естетичне ставлення до всього навколишнього;
- вчити слухати уважно і зосереджено класичний твір, визначати характер класичного твору, вміння висловлювати свою думку;
- розвивати творчу уяву, мислення. Збагачувати музичні враження дітей засобами ТЗН;
- розвивати співочі навички, домагатися виразності співу, вміння одночасно співати і виконувати нескладні музичні рухи;
- виявляти особистісну позицію в процесі перевтілення в сценічні образи, запам’ятовувати сюжетну послідовність, своєчасно включатися у дію драматизації;
- виконувати танцювальні рухи з характером і темпом мелодії;
- рухатись розкуто, виражати емоційний стан, почуття, діставати задоволення від самовираження в діях під музику;
- ритмічною музикою заохочувати дітей до виконання скоромовок, чистомовок;
- закріплювати вміння грати у оркестрі злагоджено, одночасно, точно передавати ритмічний малюнок мелодії; вчити розуміти диригентські жести;
- виховувати емоційне задоволення від музичного заняття, любов до прекрасного, бажання творити.

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Анкета для вихователя

Автор: Galina опубліковано: 22-03-2012, 18:45, переглядів: 7286

0
Анкета для вихователя
Шановний колего!

Ви берете участь у моніторинговому дослідженні, метою якого є вивчення стану дошкільної освіти в країні. Просимо відповісти Вас на всі питання анкети.
Анкета анонімна. Результати опитування будуть використані тільки в узагальненому вигляді.

Уважно прочитайте питання та позначте кружечком той варіант, який найбільш відповідає Вашій позиції. Якщо таких немає, то коротко можете викласти свої думки в розділі «інше». Заповнювати анкету треба тільки ручкою.

Після заповнення анкети, віддайте її керівництву ДНЗ в конверті в заклеєному вигляді. Якщо Ви бажаєте зберегти анонімність можете надіслати поштою.

Дуже вдячні Вам за співпрацю!

Категорія: Статті » Вихователю

 

Науково – практична конференція

Автор: Galina опубліковано: 22-03-2012, 18:35, переглядів: 16898

7
Науково – практична  конференціяТема: «Розвиток комунікативних здібностей дітей засобами зв*язного мовлення в органічній єдності пізнавальних процесів з інтересами та можливостями кожної дитини.

Вихователь – методист Заволока Л.Б.
Усі головні європейські мови
можна вивчити за шість років,
свою ж рідну треба вчити ціле життя.
Вольтер


Мова – запорука існування народу. Захищаючи рідну мову, ви захищаєте свій народ, його гідність, його право на існування, право на майбутнє.
Володіння державною мовою – не заслуга, а обов*язок патріотів.
Розмовляйте рідною мовою – мовою своєї держави: скрізь де її розуміють. З усіма, хто її розуміє. Не поступайтеся своїми мовними правами задля вигоди привілеїв, лукавої похвали.
Ставлення до рідної мови має бути таким, як до рідної матері; її люблять не за якісь принади чи вимоги, а за те, що вона – мати.
Сім*я – первинна клітина нації. Щоб вона не змертвіла й не відпала від національного організму, її має живити мова народу. Тому, шановні педагоги, розмовляйте у сім*ї, з сім*ями своїх дітей мовою своєї нації. Не вмієте – вчіться!
1. Культура мовленнєвого спілкування: зміст і методи роботи.
Заволока Л.Б.

Категорія: Статті » Вихователю-методисту

 

Колективний аналіз відкритого заняття

Автор: Galina опубліковано: 22-03-2012, 18:23, переглядів: 8573

1
Колективний аналіз відкритого заняття1.Програмовий зміст:

- відповідність завдань програмі вікової групи;
- відповідність завдань рівню розвитку дітей;
- обсяг програмового матеріал

2. Характеристика діяльності вихователя:

- відповідність застосування прийомів вимогам методики;
- відповідність прийомів вимогам методики;
- доцільність застосування використаних прийомів;

3. Характеристика діяльності дітей:

- засвоєння дітьми програмового змісту;
- особливості поведінки: активність, увага, інтерес,

Категорія: Статті » Вихователю-методисту

 

Логіко – математичний розвиток дошкільників.

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 18:27, переглядів: 21096

2
Логіко – математичний розвиток дошкільників.Зміст логіко – математичного розвитку дошкільників подано у всіх сферах життєдіяльності Базового компоненту. А з формування логіко – математичної компетентності дітей в цій програмі визначено коло питань, а саме:
1. Роль вихователя у логіко-математичному розвитку дітей полягає у створенні умов, за яких можливо надавати допомогу дитині розкрити свій потенціал, навчити її самостійно пізнавати світ, бо основним чинником розвитку дитини є її власна діяльність.
2. Важливим є не результат пізнавальної діяльності дитини, а процес її здійснення. Тому, що від цього процесу залежить усвідомленість отриманих знань в ході самостійної пізнавальної діяльності.
3. Принципова особливість БК стосовно математичного змісту полягає у тому, що традиційний математичний аспект знань поєднаний з логічним. Тому, щоб забезпечити логіко-математичну компетентність дітей, необхідно формувати і розвивати у них уміння здійснювати і математичні, і логічні операції.
Висновок: вихователь має бути добре обізнаним з математичними і логічними операціями, якими мають опанувати діти дошкільного віку.
Математичні операції: операції з множинами, величинами, фігурами, орієнтація у просторі, лічба, операції з числами, обчислювання, вимірювання.
Логічні операції: аналіз, синтез, порівняння, класифікація, доведення, серіація, причинно – наслідкові зв’язки, узагальнення, абстрагування.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Особливості формування логіко-математичної компетентності дітей страшого дошкільного віку

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 18:16, переглядів: 6983

0
Особливості формування логіко-математичної компетентності дітей страшого дошкільного вікуПостановка проблеми. Інтеграція різноманітних засобів і програмних завдань з різних розділів забезпечує більш високий рівень пізнавальної активності дитини. Згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні , дитинство – самоцінний час життя. Навчання математиці на заняттях і поза ними сприяє становленню дитини як особистості. Вихователь повинен передавати засоби пізнання світу, формувати у дитини базу особистісної культури, в тому числі бази культури пізнання.
Кононко О.Л. наводить орієнтовну схему-орієнтир (свого роду критерії) для оцінки динаміки розвитку особистості. В її основі лежить запропонований Базовим компонентом перелік найважливіших форм активності дитини: фізична, соціально-моральна, емоційно-ціннісна, пізнавальна, мовленнєва, художня і поведінкова (творча).
Згідно із запропонованою логікою, основними критеріями визначення життєвої компетентності дошкільняти, його особистісної зрілості є оптимальний для віку розвиток пізнавальної активності: дитина володіє належним обсягом життєво необхідної і доступної віку інформації, схильна до самостійного розв’язування нескладних проблем, уміє елементарно аналізувати, порівнювати, групувати, обчислювати, вимірювати, логічно міркує, робить самостійні висновки; любить експериментувати, дошукуватися істини.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Підготовка вихователів до реалізації логіко-математичного розвитку дітей в сучасних умовах ДНЗ

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 18:04, переглядів: 12385

0
Підготовка вихователів до реалізації логіко-математичного розвитку дітей в сучасних умовах ДНЗМодернізація системи освіти, як це визначено в нормативних документах розвитку освіти України, спрямовується на забезпечення розвитку і соціалізації дітей і молоді, виховання особистості, здатної орієнтуватися в реаліях і перспективах оточуючого середовища, підготовленої до життя і праці в суспільстві. Згідно Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», час замовляє педагога нового покоління, здатного вносити у власну діяльність прогресивні ідеї, запроваджувати нововведення.
Проблема логіко-математичного розвитку дітей на сучасному етапі дошкільного дитинства набуває все більшого значення. Це пояснюється позитивним впливом цього процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішення загальних завдань усебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому віці. Сформоване логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але й коригувати власні дії у змінних умовах життя.

Категорія: Методичний вісник