Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Організована навчально-пізнавальна діяльність у дошкільному навчальному закладі

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 17:56, переглядів: 9243

0
Організована навчально-пізнавальна діяльність у дошкільному навчальному закладіОрганізована навчально-пізнавальна діяльність у дошкільному навчальному закладі є важливою складовою освітнього процесу в усіх вікових групах. Вона планується й проводиться відповідно до програмових завдань з урахуванням умов розвивального предметного, природного, соціального середовища і потреб, інтересів, запитів, здібностей дітей (їхнього індивідуального фонду "хочу").
Організоване і кероване дорослим, а не пущене на самоплин навчання дошкільників дозволяє у чіткій системі, послідовно формувати уявлення, елементарні знання і ставлення до світу природи, речей, людей, стосунків, емоцій і почуттів, власного "Я", а також життєво і соціально важливі уміння і навички. Включаючись у таку діяльність, діти переживають радість відкриттів, подив від нового, оволодівають способами пізнання, способами дій. Систематичне залучення дітей до цього виду діяльності дає їм перший досвід навчальної діяльності – провідної у найближчому майбутньому при зміні соціальної ролі в умовах шкільного життя.
Організоване навчання дошкільників має великі можливості для розвитку довільності психічних процесів і поведінки, адже діти поступово навчаються концентрувати увагу на предметі вивчення, свідомо виконувати установку педагога на сприймання, запам’ятовування і відтворення інформації, стримувати емоції й ситуативні бажання, контролювати і оцінювати будь-яку свою діяльність. Воно має і значний виховний потенціал, який реалізується шляхом підбору змісту пізнання у навчанні, ефективних методів, прийомів і засобів його подачі, способів взаємодії дітей між собою та з педагогом. Водночас, через пізнання нового, навчання оперувати знаннями і здобутими уміннями та навичками закладається основа ціннісних, моральних орієнтирів для скеровування особистості дошкільника у світі природи, речей, мистецтва, гри, людей, їхніх стосунків, емоцій, станів, настроїв тощо.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Психолого – педагогічна нарада

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 17:48, переглядів: 2553

1
Психолого – педагогічна нарада
В квітні місяці відбудеться психолого – педагогічна нарада:
«Соціальне здоров’я дитини в умовах дошкільного закладу».


Мета і завдання:
1. Значення розвитку соціальної компетентності дитини та засвоєння відповідної системи цінностей, норм національної та загальнолюдської культури в сучасних умовах, як одного з чинників здоров’я дошкільників.
Обговорення актуального питання завідувача
Калініченко Г.К.

2. Формування особистості дитини.
Доповідь практичного психолога
Яланської К.Ю.

3. «По сторінкам Базового компоненту .Розвиваємо соціалізацію дитини».
марафон за участю вихователів

4. Ретроспективний погляд на соціалізацію через призму освітнього процесу.
доповідь вихователя - методиста
Заволоки Л.Б.

Категорія: Оголошення

 

План підготовки до проведення педради в ДНЗ №14 «Дзвіночок»

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 17:28, переглядів: 15205

6
План підготовки до проведення педради в ДНЗ №14 «Дзвіночок»Дата 29.03.2012р. о 13.30 год.

I.Тема: Розвиваємо інтелект дитини.
1.Про виконання рішень попередньої педради «Розвиваємо творчість, виховуємо креативність»
2.Логіко – математичний розвиток дошкільника.
Доповідь.
Заволока Л.Б., вихователь – методист;
3.Про результати тематичного вивчення «Логіко – математична компетентність дошкільника» Довідка
Калініченко Г.К., завідувач;
4.Інтелектуальний розвиток дитини. Мозковий штурм.
Заволока Л.Б. вихователь – методист;
Яланська К.Ю., практичний психолог;
5.Педагогічне асорті. «Дидактичні ігри на допомогу вихователям». Члени творчої групи, вихователі;
6.Методичний калейдоскоп. Захист. «Мої творчі роботи». Всі вихователі, спеціалісти;

Категорія: Методичний вісник

 

Фото занять дітей з практичним психологом на розвиток емоційної сфери

Автор: dzvinochok опубліковано: 3-03-2012, 21:37, переглядів: 2838

0
Фото занять дітей з практичним психологом на розвиток емоційної сфери




Пропонуємо Вам переглянути фото про проведення занять дітей з практичним психологом. Основна мета даних занять - розвиток емоційної сфери дошкільників.

Категорія: Фото » Фото Закладу

 

Анотація на інноваційну розробку в номінації «Інноваційна діяльність дошкільних навчальних закладів»

Автор: Galina опубліковано: 3-03-2012, 19:37, переглядів: 8436

0
Анотація на інноваційну розробку в номінації «Інноваційна діяльність дошкільних навчальних закладів»
Вознесенський комунальний дошкільний навчальний заклад №14 «Дзвіночок»

Всі ці інноваційні розробки зібрані та надруковані завідувачем, вихователем - методистом, вихователями, керівником гуртка, інструктором з фізкультури, музичним керівником з власного досвіду.

Анотація на інноваційну розробку в номінації «Інноваційна діяльність дошкільних навчальних закладів»

Тема: «І зазвучить музика в душі»

Заклад: Вознесенській комунальний дошкільний навчальний заклад №14 Вознесенської міської ради Миколаївської області, Завідувач Калініченко Галина Костянтинівна ( т. (05134) 5 56 75 м. Вознесенськ Миколаївська обл., вул. Леонова,1)

Автор розробки: Кутузова Світлана Володимирівна, вихователь – методист, музичний керівник

1. Характеристика інноваційної розробки.
Кожна дитина – особистість, що має від природи неповторний комплекс задатків, на основі яких формуються загальні та спеціальні здібності. Ідея формування творчо розвинутої особистості є провідною в роботі дошкільного закладу «Дзвіночок». Тому завдання музичного керівника полягає в тому, щоб якомога раніше діагностувати перші прояви здібностей дітей. В дошкільному закладі створені умови для повноцінного гармонійного розвитку особистості кожної дитини. Серед засобів, що сприяють цьому, музика посідає провідне місце: вона плекає почуття дітей. Тож звернення до музики в процесі роботи з дітьми має змогу формувати більш глибокі, емоційно забарвлені уявлення про світ, що навколо, а водночас покращує засвоєння навчального матеріалу, сприяє формуванню пізнавальних інтересів, естетичному й загальному розвитку дошкільнят.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Конспект відкритого заняття на розвиток емоційної сфери у дітей середнього дошкільного віку. Тема: Переможемо Злорадну

Автор: Galina опубліковано: 3-03-2012, 18:51, переглядів: 15233

0
Конспект відкритого заняття на розвиток емоційної сфери у дітей  середнього  дошкільного віку.                  Тема: Переможемо Злорадну

Підготувала практичний психолог
КДНЗ № 14 « Дзвіночок»
Яланська К.Ю.

Конспект відкритого заняття на розвиток емоційної сфери у дітей середнього дошкільного віку.

Тема: Переможемо Злорадну
Мета:
• Зниження агресивності, тривожності, розвиток комунікативних якостей, почуття взаємодопомоги.
• Закріплення знань дітей про емоції;
• Тренувати вміння розпізнавати емоційний стан за мімікою;
• Ознайомити дітей зі способами позбавлення від страху;
• Допомагати дітям долати замкненість, агресивність;
• Вчити дітей самостійно створювати на піску різні світи, закріплювати навички хорошої поведінки; формувати позитивні риси характеру, вчити співпрацювати та допомагати один одному;
• Розвивати емоційну сферу, кінестетичну чутливість, творчу уяву, уміння фантазувати, розмірковувати, самостійно робити висновки;
• Виховувати доброзичливе ставлення до інших.

Категорія: Статті » Практичному психологу

 

Перспективний план-графік тематичного вивчення стану організації життєдіяльності дітей КДНЗ №14 «Дзвіночок»

Автор: dzvinochok опубліковано: 3-03-2012, 18:37, переглядів: 4446

0

Пропонуємо Вам ознайомитись з перспективним планом-графіком тематичного вивчення стану організації життєдіяльності дітей КДНЗ №14 «Дзвіночок». Інформацію наведено у таблиці, ознайомитись з нею ви можете у повній версії новини.

Категорія: Статті » Керівнику

 

Мовлення дорослих - взірець для наслідування

Автор: Galina опубліковано: 21-02-2012, 17:30, переглядів: 3535

0
Мовлення дорослих - взірець для наслідування
Мовлення дорослих - приклад для дітей.
Успіх мовленнєвого розвитку дитини насамперед залежить від мовлення дорослих і, зокрема, батьків. Маля навчається говорити завдяки слуху і здібності до наслідування. Відомо, що дитина дошкільного віку легко наслідує неправильну вимову дорослих, переймає місцеву говірку, діалектизми, вульгаризми. Дитина швидше навчиться правильно, якщо чутиме навколо себе правильну літературну мову дорослих. У розвитку мовлення дітей надзвичайно важливу роль відіграє добрий слух. Батьки мають берегти слух дитини, стежити за станом слухового органа.

Категорія: Статті » Батькам

 

Любов - життєва потреба дитини

Автор: Galina опубліковано: 21-02-2012, 17:01, переглядів: 2406

0
Любов - життєва потреба дитиниНАСТАНОВИ ІНШИХ ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗУМ, А НАСТАНОВИ МАТЕРІ – НА СЕРЦЕ.

Кожна дитина – це дар. Тому і ставитися до дитини треба як до найціннішого скарбу.
А чи завжди у навколишньому світі діти знаходять щиру любов у відповідь? Навіть від рідних батьків? На жал наше сьогодення найчастіше дає негативну відповідь. Ми зустрічаємо любов егоїстичну, любов-замінник (якщо з якоїсь причини жінка виховує дитину сама), любов-жалість (якщо дитина-інвалід або часто хворіє) та інші види «любові». Буває й справжня нелюбов до власної дитини.
Як живеться таким діточкам? Що вони відчувають і чи зможуть взагалі навчитися любити? Може, хтось вважає, що можна спокійно прожити й без любові? Хто так вважає - той не відчував справжньої любові, той не має досвіду тихої душевної радості, миру в душі, вселенської любові до всіх. Адже як можна говорити з дальтоніком про яскраві фарби заходу сонця, ніжну палітру райдуги, емоційне захоплення весняним різнотрав’ям?

Категорія: Статті » Батькам

 

Школа сприяння здоров'ю

Автор: Galina опубліковано: 20-02-2012, 09:57, переглядів: 18631

0
Школа сприяння здоров'ю
Бути здоровим - це природне прагнення людини.
Здоров'я означає не просто відсутність хвороб,
а й фізичне, психічне, соціальне благополуччя.


Вступ

Вимоги сучасності потребують переорієнтації змісту виховання підростаючого покоління, зміщення акцентів на створення умов для поступального, повноцінного, всебічного розвитку особистості. Для того, щоб навчити дітей жити, успішно діяти у світі, самовизначитися у ньому, необхідно сформувати у них, починаючи з дошкільного віку, ціннісне ставлення до себе, свого образу „Я”, одним із компонентів якого є „Я – здоровий”.
Ця парадигма сучасної освіти яскраво відображена в державних документах, а саме: Законах України «Про дошкільну освіту» (2001 р.), «Про охорону дитинства»(2002р), «Національній доктрині розвитку освіти» (2002р), «Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні» (1998 р.)
Зокрема, у «Базовому компоненті, одним із основних завдань дошкільної освіти на сучасному етапі є забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку дошкільника, формування в нього ціннісного ставлення до Природи, Культури, Людей і Самого Себе.

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури