Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Комплексне заняття з фізкультури для дошкільників старшої групи - "КОСМІЧНА ЗУСТРІЧ"

Автор: Galina опубліковано: 24-11-2011, 15:19, переглядів: 15021

0
Комплексне заняття з фізкультури для дошкільників старшої групи - "КОСМІЧНА  ЗУСТРІЧ"
МЕТА: Продовжувати формувати у дітей вміння та навички щодо правильного виконання рухів. Привчати стежити за положенням свого тіла при виконанні вправ, формувати поставу. Вчити ходити правильно, природно рухаючи руками, тримаючись прямо. Розвивати вміння бути організованими, підтримувати дружні стосунки.

ОБЛАДНАННЯ: М’ячі по кількості дітей, 2 гімнастичні лави, 4 кубика, 2 тунеля, гумові килимки, 2 спарені м’ячі, калоші.

Діти під музику заходять до залу, шикуються в 1 колону, потім стрибком перешиковуються в одну шеренгу. Розглядають декорації залу.

Категорія: Методичний вісник

 

Школа шкіряного м’яча

Автор: Galina опубліковано: 24-11-2011, 13:54, переглядів: 1800

0
Школа  шкіряного м’яча
Діти розходяться по майданчику, кожен з м’ячем у руках, і вільно грають. За сигналом вихователя вони швидко ловлять м’яч і приймають правильну стійку.
Діти без м’яча стають в коло і пересуваються приставними кроками в бік, вказаний вихователем. Вихователь постійно змінює напрямок руху. Підкидання м’яча вгору і ловіння його обома руками. Кидання м’яча вниз і ловіння його обома руками.
Кидок м’яча об стіну і прийом відскочившого м’яча підошвою (внутрішньою стороною стопи).
Рухлива гра «Спіймав м’яч».
Діти діляться по троє. Двоє з них розміщуються один проти одного на відстані 3-4м і перекидають м’яч між собою. Третій стає між ними і намагається спіймати м’яч, або хоча б торкнутись його рукою. Якщо йому це вдається, він міняється місцями з тим, хто кинув м’яч.

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури

 

Фотосесія Татяни Семерні

Автор: dzvinochok опубліковано: 17-11-2011, 22:42, переглядів: 808

0
Фотосесія Татяни Семерні

"Я люблю свій садочок за те, що в ньому працює моя бабуся Сокирко Наталія Володимирівна", - каже Семерня Танюша.

Пропонуємо Вам переглянути її фотографії.

Категорія: Фото » Фото Закладу

 

Рекомендації щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України (наказ МОН України N 439 від 07.09.2000)

Автор: Galina опубліковано: 4-11-2011, 01:26, переглядів: 2052

0
Виховання любові і пошани до державної символіки, ритуалів суверенної України посідає одне з чільних місць у системі громадянського, зокрема патріотичного, виховання учнів.

Державна символіка покликана формувати громадянську гідність, патріотичні почуття і впевненість молоді у майбутньому своєї держави.

У навчальних закладах переважної більшості демократичних країн світу повагу до державних символів введено у ранг пріоритетних елементів громадянського виховання.

Визначення та опис державних символів України подано у ст. 20 Конституції України.

Національні символи - це свідчення високого духу народу, його історичних прагнень, унікальності, своєрідний генетичний код нації. Вони покликані послужити надійною основою формування громадянських рис особистості, її патріотизму, національної свідомості, активної життєвої позиції.

Категорія: Статті » Керівнику

 

Знамениті герої театру ляльок – Петрушка та його родовід

Автор: dzvinochok опубліковано: 2-11-2011, 04:32, переглядів: 4888

38
Знамениті герої театру ляльок –  Петрушка та його родовід
Лялькові вистави були улюблені у всіх країнах, але в кожній діяв свій народний герой: один з персонажів російських народних лялькових вистав - Петрушка, в Італії - Пульчинелла, у Франції - Полішинель, в Іспанії - дон Крістобаль, у Німеччині - Касперле, в Англії - Панч, в Туреччині - Карагез ...

Галасливі, пустотливі, різкі, часом жорстокі - всі вони забавляли народ, а своєю неповагою до влади, дідька і самої Смерті вселяли в глядачів оптимізм. Народний театр мав успіх, і лялькарі - професіонали стали запрошуватися зі своїми героями в аристократичні вітальні.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Музичний дивограй «Квітка-душа»

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:49, переглядів: 3739

0
Наш музичний дивограй
Всім гостям дарує казку.
Дитсадок – це цілий світ,
Бережіть його, будь ласка.
Музичний керівник Кутузова Світлана Володимирівна


Мета: комплексне розв»язання завдань розвитку творчих здібностей дітей,
поєднання дій музичних, літературних, театральних;
створення атмосфери творчої співдружності, співпраці між дітьми та
дорослими.

Категорія: Методичний вісник

 

Підсумкове інтегроване заняття з фізичної культури для дітей середньої групи « На лісовій галявині»

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:44, переглядів: 13235

0
Інструктор з фізкультури
Капітаненко С.І

Програмовий зміст:
Навчальні: Вчити дітей володіти своїм тілом у русі, розподіляти
рівномірно дихання.
Вправляти в різних видах ходьби, бігу, повзанні, у
виконанні вправ загальнорозвивального характеру в
парах з предметами.
Удосконалювати навички стрибків у довжину з місця,
глибину, перестрибування через предмети.
Закріплювати вміння підлазити під дугу прямо,
ходити по гімнастичній лаві, переходити з одного
прольоту гімнастичної стінки на інший приставним
кроком, прокочувати м’яч між предметами, у ворітця.
Створити позитивний настрій, використовуючи
елементи психогімнастики.
Розвивальні: Розвивати швидкість, спритність, координацію та
пластику рухів;
особисті якості: сміливість, впевненість, бажання
долати труднощі.
Корекційно-профілактичні: Профілактика порушень осанки,
плоскостопості; корекція стану відділів верхніх
та нижніх кінцівок, вестибулярного апарату
Виховні: Прищеплювати інтерес до занять фізкультурою,
прагнення бути здоровим та веселим. Виховувати
дружні стосунки, любов до рідного краю.

Категорія: Методичний вісник

 

Світ мистецтва в життєдіяльності дитини

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:31, переглядів: 2894

0
Сокирко Н.В.
керівник гуртка
ДНЗ № 14


Світ мистецтва багатогранний, різноманітний, він дивує і захоплює. У дошкільному віці діти сприймають світ серденьком, дотиком своєї вразливої душі. Допитливість дітей виявляється у численних «чому», «навіщо», «для чого», спонукає їх до пошуку причин природних і суспільних явищ, вироблення певних узагальнень.
Щоб діти мали можливість вибирати художні виражальні засоби, в нашому дошкільному закладі № 14 «Дзвіночок» існує вдало обладнана постійно діюча художня студія «Зорепад творчості», керівник студії вихователь із зображувальної діяльності Сокирко Н.В. Цей розвивальний центр відкрито з метою забезпечення різнобічного розвитку особистості дитини, створення сприятливих умов для розвитку творчості особистості дитини, шляхом виявлення задатків, нахилів, здібностей, ранньої обдарованості та впровадження передового педагогічного досвіду, новітніх технологій, особистісно - орієнтованого підходу для самовираження дитиною свого внутрішнього «Я».

Категорія: Статті » Керівнику гуртка

 

Інтегроване заняття для дітей старшої групи. « На сонячних крилах весни»

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:26, переглядів: 11403

0
Керівник гуртка
Сокирко Н.В.


Програмовий зміст:
- Розширювати уявлення дітей за змістовною лінією світ мистецтва БКДО;
- Поглиблювати знання дітей про жанр живопису ( портрет, натюрморт, пейзаж) на прикладі робіт художників К. Білокур, П. Кончаловського, І. Левітана, М. Ткаченко. Вчити уважно вдивлятися в картини, помічати окремі деталі, бачити красу кольору в різних колірних співвідношеннях;
- Формувати бажання дітей відтворювати у своїх роботах красу рідного краю в весняну пору року та створювати з власних індивідуальних робіт колективну роботу на тему « На сонячних крилах весни»;
- Виховувати естетично – емоційне ставлення до навколишньої дійсності, любов до різнобарв»я рідного краю, бажання експерементувати з художніми матеріалами.

Категорія: Методичний вісник

 

Майстер – клас

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 04:33, переглядів: 8360

0
Заволока Л.Б.
вихователь – методист КДНЗ № 14

Шляхи підвищення професійної майстерності вихователя.

«Виховання в широкому розумінні – це
багатогранний процес постійного
духовного збагачення й оновлення
тих,
кого виховують і тих, хто виховує»
В. Сухомлинський
Головні завдання:
- створення умов для професійного спілкування, самореалізації і стимулювання творчого зростання потенціалу педагогів;
- підвищення професійної майстерності і кваліфікації учасників засідання;
- поширення передового педагогічного досвіду;
- впровадження нових технологій виховання і навчання дошкільників.

Категорія: Методичний вісник