Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Фотосесія Татяни Семерні

Автор: dzvinochok опубліковано: 17-11-2011, 22:42, переглядів: 721

0
Фотосесія Татяни Семерні

"Я люблю свій садочок за те, що в ньому працює моя бабуся Сокирко Наталія Володимирівна", - каже Семерня Танюша.

Пропонуємо Вам переглянути її фотографії.

Категорія: Фото » Фото Закладу

 

Рекомендації щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України (наказ МОН України N 439 від 07.09.2000)

Автор: Galina опубліковано: 4-11-2011, 01:26, переглядів: 1708

0
Виховання любові і пошани до державної символіки, ритуалів суверенної України посідає одне з чільних місць у системі громадянського, зокрема патріотичного, виховання учнів.

Державна символіка покликана формувати громадянську гідність, патріотичні почуття і впевненість молоді у майбутньому своєї держави.

У навчальних закладах переважної більшості демократичних країн світу повагу до державних символів введено у ранг пріоритетних елементів громадянського виховання.

Визначення та опис державних символів України подано у ст. 20 Конституції України.

Національні символи - це свідчення високого духу народу, його історичних прагнень, унікальності, своєрідний генетичний код нації. Вони покликані послужити надійною основою формування громадянських рис особистості, її патріотизму, національної свідомості, активної життєвої позиції.

Категорія: Статті » Керівнику

 

Знамениті герої театру ляльок – Петрушка та його родовід

Автор: dzvinochok опубліковано: 2-11-2011, 04:32, переглядів: 4190

30
Знамениті герої театру ляльок –  Петрушка та його родовід
Лялькові вистави були улюблені у всіх країнах, але в кожній діяв свій народний герой: один з персонажів російських народних лялькових вистав - Петрушка, в Італії - Пульчинелла, у Франції - Полішинель, в Іспанії - дон Крістобаль, у Німеччині - Касперле, в Англії - Панч, в Туреччині - Карагез ...

Галасливі, пустотливі, різкі, часом жорстокі - всі вони забавляли народ, а своєю неповагою до влади, дідька і самої Смерті вселяли в глядачів оптимізм. Народний театр мав успіх, і лялькарі - професіонали стали запрошуватися зі своїми героями в аристократичні вітальні.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Музичний дивограй «Квітка-душа»

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:49, переглядів: 3327

0
Наш музичний дивограй
Всім гостям дарує казку.
Дитсадок – це цілий світ,
Бережіть його, будь ласка.
Музичний керівник Кутузова Світлана Володимирівна


Мета: комплексне розв»язання завдань розвитку творчих здібностей дітей,
поєднання дій музичних, літературних, театральних;
створення атмосфери творчої співдружності, співпраці між дітьми та
дорослими.

Категорія: Методичний вісник

 

Підсумкове інтегроване заняття з фізичної культури для дітей середньої групи « На лісовій галявині»

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:44, переглядів: 12236

0
Інструктор з фізкультури
Капітаненко С.І

Програмовий зміст:
Навчальні: Вчити дітей володіти своїм тілом у русі, розподіляти
рівномірно дихання.
Вправляти в різних видах ходьби, бігу, повзанні, у
виконанні вправ загальнорозвивального характеру в
парах з предметами.
Удосконалювати навички стрибків у довжину з місця,
глибину, перестрибування через предмети.
Закріплювати вміння підлазити під дугу прямо,
ходити по гімнастичній лаві, переходити з одного
прольоту гімнастичної стінки на інший приставним
кроком, прокочувати м’яч між предметами, у ворітця.
Створити позитивний настрій, використовуючи
елементи психогімнастики.
Розвивальні: Розвивати швидкість, спритність, координацію та
пластику рухів;
особисті якості: сміливість, впевненість, бажання
долати труднощі.
Корекційно-профілактичні: Профілактика порушень осанки,
плоскостопості; корекція стану відділів верхніх
та нижніх кінцівок, вестибулярного апарату
Виховні: Прищеплювати інтерес до занять фізкультурою,
прагнення бути здоровим та веселим. Виховувати
дружні стосунки, любов до рідного краю.

Категорія: Методичний вісник

 

Світ мистецтва в життєдіяльності дитини

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:31, переглядів: 2560

0
Сокирко Н.В.
керівник гуртка
ДНЗ № 14


Світ мистецтва багатогранний, різноманітний, він дивує і захоплює. У дошкільному віці діти сприймають світ серденьком, дотиком своєї вразливої душі. Допитливість дітей виявляється у численних «чому», «навіщо», «для чого», спонукає їх до пошуку причин природних і суспільних явищ, вироблення певних узагальнень.
Щоб діти мали можливість вибирати художні виражальні засоби, в нашому дошкільному закладі № 14 «Дзвіночок» існує вдало обладнана постійно діюча художня студія «Зорепад творчості», керівник студії вихователь із зображувальної діяльності Сокирко Н.В. Цей розвивальний центр відкрито з метою забезпечення різнобічного розвитку особистості дитини, створення сприятливих умов для розвитку творчості особистості дитини, шляхом виявлення задатків, нахилів, здібностей, ранньої обдарованості та впровадження передового педагогічного досвіду, новітніх технологій, особистісно - орієнтованого підходу для самовираження дитиною свого внутрішнього «Я».

Категорія: Статті » Керівнику гуртка

 

Інтегроване заняття для дітей старшої групи. « На сонячних крилах весни»

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:26, переглядів: 10834

0
Керівник гуртка
Сокирко Н.В.


Програмовий зміст:
- Розширювати уявлення дітей за змістовною лінією світ мистецтва БКДО;
- Поглиблювати знання дітей про жанр живопису ( портрет, натюрморт, пейзаж) на прикладі робіт художників К. Білокур, П. Кончаловського, І. Левітана, М. Ткаченко. Вчити уважно вдивлятися в картини, помічати окремі деталі, бачити красу кольору в різних колірних співвідношеннях;
- Формувати бажання дітей відтворювати у своїх роботах красу рідного краю в весняну пору року та створювати з власних індивідуальних робіт колективну роботу на тему « На сонячних крилах весни»;
- Виховувати естетично – емоційне ставлення до навколишньої дійсності, любов до різнобарв»я рідного краю, бажання експерементувати з художніми матеріалами.

Категорія: Методичний вісник

 

Майстер – клас

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 04:33, переглядів: 8052

0
Заволока Л.Б.
вихователь – методист КДНЗ № 14

Шляхи підвищення професійної майстерності вихователя.

«Виховання в широкому розумінні – це
багатогранний процес постійного
духовного збагачення й оновлення
тих,
кого виховують і тих, хто виховує»
В. Сухомлинський
Головні завдання:
- створення умов для професійного спілкування, самореалізації і стимулювання творчого зростання потенціалу педагогів;
- підвищення професійної майстерності і кваліфікації учасників засідання;
- поширення передового педагогічного досвіду;
- впровадження нових технологій виховання і навчання дошкільників.

Категорія: Методичний вісник

 

Світ прекрасного в життєдіяльності дитини

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 03:37, переглядів: 2288

0
Кутузова С.В
Музичний керівник КДНЗ №14


Щоранку розпочинає «Дзвіночок» свій день приємною метушнею дітлахів, вихователів, щоб кожний крок, зроблений нашими вихованцями міг не лише сформувати їхнє особливе бачення світу, а й виплекати гармонійно розвинену, впевнену в собі й цілеспрямовану людину. Щоб дитина виросла чуйною, милосердною, могла здійснювати добрі вчинки і співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі – вихователі «Дзвіночка» оточуємо її любов’ю та красою. Невичерпним джерелом такої краси віддавна є мистецтво – живопис, театр, музика. Наше завдання – допомогти дитині пізнати спадщину рідної культури і зробити її своїм духовним надбанням. Тому одним із основних напрямків нашого дошкільного закладу є художньо-естетичний, який включає в себе створення умов для естетичного розвитку дитини, для розвитку творчих здібностей
Для духовного та естетичного розвитку малюків у нас працює музичний зал, де проводяться музичні заняття, метою яких є створення творчого середовища, в якому дитина розвивається емоційно, творчо та вільно, заняття з хореографії.

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Формування життєвих компетенцій дітей дошкільного віку

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 03:24, переглядів: 8964

1
Г.К.Калініченко
Завідувач КДНЗ № 14
м.Вознесенськ


Сучасна система освіти переживає процес оновлення. Існує тенденція до пошуку нових підходів щодо виховання та навчання дітей, реалізації інноваційних напрямків у діяльності закладів освіти.
Питання оновлення змісту освіти, приведення його у відповідність до сучасних вимог турбують і колектив нашого дошкільного закладу. Педагоги активно працюють над вивченням новітніх педагогічних технологій та впровадженням їх в освітній простір.
Базовий компонент дошкільної освіти орієнтує педагогів на впровадження у практику компетентного підходу до особистості, згідно з яким найважливішим завданням сучасного дошкільного закладу є навчання дітей науки життя, турбота про життєздатність дитини, збагачення її навичками практичної діяльності. Сьогодні, як ніколи, необхідно формувати особистість, здатну в умовах життєдіяльності діяти доцільно, застосовувати набуті раніше знання і досвід за нових обставин, докладати зусилля для досягнення мети, поводитись оптимістично, домагатись успіху та визначення іншими людьми, оновлювати свої знання, збагачувати досвід, виявляти гнучкість, самовдосконалюватися.

Категорія: Статті » Керівнику