Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Любов - життєва потреба дитини

Автор: Galina опубліковано: 21-02-2012, 17:01, переглядів: 2419

0
Любов - життєва потреба дитиниНАСТАНОВИ ІНШИХ ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗУМ, А НАСТАНОВИ МАТЕРІ – НА СЕРЦЕ.

Кожна дитина – це дар. Тому і ставитися до дитини треба як до найціннішого скарбу.
А чи завжди у навколишньому світі діти знаходять щиру любов у відповідь? Навіть від рідних батьків? На жал наше сьогодення найчастіше дає негативну відповідь. Ми зустрічаємо любов егоїстичну, любов-замінник (якщо з якоїсь причини жінка виховує дитину сама), любов-жалість (якщо дитина-інвалід або часто хворіє) та інші види «любові». Буває й справжня нелюбов до власної дитини.
Як живеться таким діточкам? Що вони відчувають і чи зможуть взагалі навчитися любити? Може, хтось вважає, що можна спокійно прожити й без любові? Хто так вважає - той не відчував справжньої любові, той не має досвіду тихої душевної радості, миру в душі, вселенської любові до всіх. Адже як можна говорити з дальтоніком про яскраві фарби заходу сонця, ніжну палітру райдуги, емоційне захоплення весняним різнотрав’ям?

Категорія: Статті » Батькам

 

Школа сприяння здоров'ю

Автор: Galina опубліковано: 20-02-2012, 09:57, переглядів: 18658

0
Школа сприяння здоров'ю
Бути здоровим - це природне прагнення людини.
Здоров'я означає не просто відсутність хвороб,
а й фізичне, психічне, соціальне благополуччя.


Вступ

Вимоги сучасності потребують переорієнтації змісту виховання підростаючого покоління, зміщення акцентів на створення умов для поступального, повноцінного, всебічного розвитку особистості. Для того, щоб навчити дітей жити, успішно діяти у світі, самовизначитися у ньому, необхідно сформувати у них, починаючи з дошкільного віку, ціннісне ставлення до себе, свого образу „Я”, одним із компонентів якого є „Я – здоровий”.
Ця парадигма сучасної освіти яскраво відображена в державних документах, а саме: Законах України «Про дошкільну освіту» (2001 р.), «Про охорону дитинства»(2002р), «Національній доктрині розвитку освіти» (2002р), «Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні» (1998 р.)
Зокрема, у «Базовому компоненті, одним із основних завдань дошкільної освіти на сучасному етапі є забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку дошкільника, формування в нього ціннісного ставлення до Природи, Культури, Людей і Самого Себе.

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури

 

Методика навчання дітей розповіданню за схемами (авт. О. Білан, К. Крутій)

Автор: Galina опубліковано: 17-02-2012, 15:24, переглядів: 10189

0
Методика навчання дітей розповіданню за схемами (авт. О. Білан, К. Крутій)
Основною умовою розвитку мислення і мовлення є цілеспрямоване навчання. Розвиток у дітей словесно-логічного мислення, вироблення вміння користуватися основними логічними прийомами й операціями становить одне з важливих завдань у процесі навчання старших дошкільників. О. Білан та К.Крутій вдалося виявити специфічний засіб розвитку мовлення дошкільників – наочні моделі, в яких малюк відтворює структуру об’єктів і зв’язків між ними. Дії наочного моделювання є основними пізнавальними здібностями дошкільника у сфері мислення. Під моделюванням розуміється заміщення об’єкта, який вивчається, іншим, спеціально побудованим, що може відтворювати об’єкт в його суттєвих якостях і спрощувати несуттєві. Основний шлях розвитку пізнавальних здібностей – це постійний перехід від зовнішніх дій із умовними замінниками предметів (схемами-моделями) до дій подумки. Основна ідея пропонованої технології – формування діамонологічної компетенції дошкільників шляхом активного застосування методу моделювання. Діамонологічну компетенцію науковці визначають як розуміння зв’язного тексту, вміння відповідати на запитання і звертатися з запитаннями, підтримувати та розпочинати розмову, вести діалог, складати різні види розповідей.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Нетрадиційні підходи до завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку. М.Єфіменко

Автор: Galina опубліковано: 17-02-2012, 15:18, переглядів: 9891

0
Нетрадиційні підходи до завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку. М.Єфіменко
Методику М. М. Єфименка вперше було представлено 1999 року в програмі «Театр фізичного розвитку й оздоровлення». Вона розрахована на дітей дошкільного та молодшого шкільного віку та спирається на об’єктивні закони розвитку дитячого організму. У цій методиці автор сформулював основні, принципово нові положення системи фізичного виховання та оздоровлення дітей перших 10 років життя. Крізь всю роботу червоною ниткою проходить ідея перетворення одноманітних занять на заняття-вистави, що дарують дітям радість і приносять користь їхньому фізичному, інтелектуальному розвитку, формуванню міжособистісних стосунків.

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури

 

Скоро до школи. Яку дитину можна назвати готовою до навчання у школі?

Автор: Galina опубліковано: 1-02-2012, 20:15, переглядів: 3573

0
Скоро до школи. Яку дитину можна назвати готовою до навчання у школі?
Психологічна готовність до навчання у школі не полягає в умінні читати й писати. Дітям до школи читання і письмо у кращому разі не шкодять, цифри і літери сприймаються ними як чергова частинка навколишнього світу, і діти швидко втрачають до них інтерес. Надмірний обсяг інформації не розвиває взагалі нічого.
А для чого ж школа, як не для того, щоб навчити малюка читати, писати, рахувати? Що він робитиме у першому класі? Нудьгуватиме? Розважатиметься?
Заняття в різних гуртках із підготовки дитини до школи, звісно, розширює кругозір і загальну обізнаність, але тільки «сильних», здібних дітей. «Слабким» таке навчання до школи найчастіше шкодить, оскільки створює додаткове навантаження на нервову систему, яку діти цього віку витримувати не можуть. Крім того, якщо в дитини до 7 років сформувати неправильні навички читання або письма, її потім неймовірно важко буде перевчити!
Головний пріоритет у питанні освіти дитини на етапі підготовки до школи, як і всього періоду дошкільного дитинства, має належати загальному розвитку дитини. Саме це забезпечує подальшу успішність навчання дитини у школі й означає, що педагоги дошкільних освітніх установ і батьки, діти яких ідуть у школу, повинні піклуватися про те, щоб у першокласників були сформовані загальні здібності та якості особистості, необхідні для здійснення принципово нової для них навчальної діяльності.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Про що може розказати гра дитини?

Автор: Galina опубліковано: 1-02-2012, 20:11, переглядів: 3202

0
Про що може розказати гра дитини?
Більшість батьків не звертають уваги на те, в які ігри грають їхні діти. Вважають, що достатньо накупити іграшок – і діти самі навчаться забавлятися. Що ж тут важкого? Але психологи вважають інакше: спостерігаючи за грою, можна виявити інтелектуальний розвиток малюка, склад його характеру. Кожному віку відповідають свої ігри. У найменших – це маніпуляції з предметами, вони «освоюють» їх, кусають, торкають, кидають. Ставши трохи старшими, діти використовують предмети за призначенням: возять машинку, відчиняють і зачиняють двері тощо. Ну а після двох із половиною років настає час сюжетних ігор: у доньки – матері, лікарню тощо. Якщо дитині вже 4-5 років, а вона ще й досі водить машинку по колу або підкидає м’ячика – слід замислитися. Можливо, дитина і не відстає в інтелектуальному розвитку, просто її не навчили гратися. Так буває, коли батьки контролюють або надто опікують дитину.

Категорія: Статті » Батькам

 

Методичні рекомендації для вихователів. «Агресивні діти»

Автор: Galina опубліковано: 26-01-2012, 13:01, переглядів: 11720

0
Методичні рекомендації для вихователів. «Агресивні діти»
Підвищена агресивність дітей є однією з найгостріших проблем сьогодення. Агресивна поведінка трапляється в багатьох дітей дошкільного віку як відображення безпосередності та імпульсивності.
У певній категорії дітей агресія як стійка форма поведінки не лише зберігається, а й розвивається, трансформуючись у стійку рису особистості. Як наслідок знижується продуктивний потенціал дитини, звужуються можливості повноцінної комунікації, деформується її особистісний розвиток. Агресивна поведінка завдає клопоту не лише оточенню, а й собі.
Агресивність зазвичай розуміють як прагнення завдати шкоди іншому об’єкту, причому її ознаки можуть бути як фізичними, так і вербальними, як безпосередніми, так і опосередкованими.
Як відомо, до п’яти – шестирічного віку агресивність у поведінці дітей не є порушенням. Але у старшому дошкільному віці за наявності певних факторів( приниження, образ, формування почуття незахищеності перед ворожим світом, виявлення батьками нелюбові до дитини їхня постійна агресивна поведінка) вона може закріплюватися і переходити зі специфічної форми поведінки в її порушення.
Агресивність – один з факторів, який негативно впливає на адаптацію дитини в шкільному колективі. У взаємодії з класом наслідком агресивності стане неприйняття дитини як особистості, формування негативного ставлення до неї. Відповідно, на свою адресу така дитина отримуватиме більше негативних дій, ніж інші діти, що у свою чергу, спричинятиме нові спалахи агресивності як наслідок емоційного напруження і стресового стану.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Робота з батьками агресивної дитини

Автор: Galina опубліковано: 26-01-2012, 12:53, переглядів: 3856

1
Робота з батьками агресивної дитини
Працюючи з агресивними дітьми вихователь перш за все повинен налагодити контакт з родиною. Вихователь може або сам дати рекомендації батькам, або в тактичній формі запропонувати їм звернутися за допомогою до психолога.
Однією з причин прояву агресії у дітей може бути агресивна поведінка самих батьків. Якщо в сім’ї постійні сварки і крики то не варто чекати що дитина буде спокійною. Крім того, батьки повинні усвідомлювати, які наслідки тих чи інших дисциплінарних впливів на дитину очікують в найближчому майбутньому і тоді, коли дитина ввійде у підлітковий вік.
Р. Кембел виділив 5 способів контролю за поведінкою дитини: два з них: позитивні, два – негативні, один – нейтральний. До позитивних способів належать прохання, м’яке фізичне маніпулювання ( наприклад, можна відволікти дитину, взяти її за руку і відвести і т.д.)
Модифікація поведінки - нейтральний спосіб контролю – використання заохочення (за виконання певних правил) і покарання ( за їх ігнорування). Але така система не повинна використовуватися часто так як дитина починає робити тільки те за що отримує нагороду.
Часті накази і покарання відносяться до негативних способів контролю поведінки дитини. Вони змушують дитину подавляти свій гнів, що призводить до появи в характері пасивно – агресивних рис. Що ж таке пасивна агресія і яку небезпеку вона містить? Це скрита форма агресії, її мета – вивести із себе, батьків, близьких людей, але дитина може причиняти шкоду не тільки оточуючим але й собі. Покарання буде мати ефект тільки в тому випадку, якщо дитина сама вважає, що заробила його, крім того не можна карати дитину за один вчинок двічі.

Категорія: Статті » Батькам

 

Міжрайонний семінар у Дзвіночку

Автор: dzvinochok опубліковано: 7-01-2012, 13:33, переглядів: 3507

4
В травні 2011 року на базі дошкільного навчального закладу № 14 м. Вознесенськ було проведено обласний семінар «Формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».

Пропонуємо Вам переглянути відео про проведення зазначеного семінару

Категорія: Відео » Відео заходів

 

Реквізити благодійного фонду

Автор: Galina опубліковано: 15-12-2011, 14:04, переглядів: 1562

0
Реквізити благодійного фонду

Шановні батьки дошкільного навчального закладу № 14 «Дзвіночок»
Повідомляємо Вам, що з грудня місяця 2011року благодійний фонд сприяння розвитку дошкільного навчального закладу № 14 «Дзвіночок» перейшов на обслуговування в Ощадбанк.

Зверніть увагу на нові реквізити благодійного фонду:

р/р26008300169563, МФО 326461, КОД 26498517

Категорія: Оголошення