Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Спортивно – музична розвага

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:17, переглядів: 6001

0
3 квітня в комунальному дошкільному навчальному закладі № 14 «Дзвіночок» інструктором з фізичної культури Капітаненко С.І. було проведено свято сміху та здоров»я «Клоуни в садок прийшли і смішинку принесли». В проведенні свята активну участь взяли музичний керівник закладу Кутузова С.В. та вихователь Баланчук Т.В. Свято подарувало дітям масу позитивних емоцій, дало змогу перевірити свої фізичні можливості, ще раз і ще раз пересвідчитись у необхідності займатись фізичною культурою і спортом.
Спортивно – музична розвага

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури

 

Школа сприяння здоров'ю

Автор: Galina опубліковано: 20-02-2012, 09:57, переглядів: 18631

0
Школа сприяння здоров'ю
Бути здоровим - це природне прагнення людини.
Здоров'я означає не просто відсутність хвороб,
а й фізичне, психічне, соціальне благополуччя.


Вступ

Вимоги сучасності потребують переорієнтації змісту виховання підростаючого покоління, зміщення акцентів на створення умов для поступального, повноцінного, всебічного розвитку особистості. Для того, щоб навчити дітей жити, успішно діяти у світі, самовизначитися у ньому, необхідно сформувати у них, починаючи з дошкільного віку, ціннісне ставлення до себе, свого образу „Я”, одним із компонентів якого є „Я – здоровий”.
Ця парадигма сучасної освіти яскраво відображена в державних документах, а саме: Законах України «Про дошкільну освіту» (2001 р.), «Про охорону дитинства»(2002р), «Національній доктрині розвитку освіти» (2002р), «Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні» (1998 р.)
Зокрема, у «Базовому компоненті, одним із основних завдань дошкільної освіти на сучасному етапі є забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку дошкільника, формування в нього ціннісного ставлення до Природи, Культури, Людей і Самого Себе.

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури

 

Нетрадиційні підходи до завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку. М.Єфіменко

Автор: Galina опубліковано: 17-02-2012, 15:18, переглядів: 9854

0
Нетрадиційні підходи до завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку. М.Єфіменко
Методику М. М. Єфименка вперше було представлено 1999 року в програмі «Театр фізичного розвитку й оздоровлення». Вона розрахована на дітей дошкільного та молодшого шкільного віку та спирається на об’єктивні закони розвитку дитячого організму. У цій методиці автор сформулював основні, принципово нові положення системи фізичного виховання та оздоровлення дітей перших 10 років життя. Крізь всю роботу червоною ниткою проходить ідея перетворення одноманітних занять на заняття-вистави, що дарують дітям радість і приносять користь їхньому фізичному, інтелектуальному розвитку, формуванню міжособистісних стосунків.

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури

 

Школа шкіряного м’яча

Автор: Galina опубліковано: 24-11-2011, 13:54, переглядів: 2604

0
Школа  шкіряного м’яча
Діти розходяться по майданчику, кожен з м’ячем у руках, і вільно грають. За сигналом вихователя вони швидко ловлять м’яч і приймають правильну стійку.
Діти без м’яча стають в коло і пересуваються приставними кроками в бік, вказаний вихователем. Вихователь постійно змінює напрямок руху. Підкидання м’яча вгору і ловіння його обома руками. Кидання м’яча вниз і ловіння його обома руками.
Кидок м’яча об стіну і прийом відскочившого м’яча підошвою (внутрішньою стороною стопи).
Рухлива гра «Спіймав м’яч».
Діти діляться по троє. Двоє з них розміщуються один проти одного на відстані 3-4м і перекидають м’яч між собою. Третій стає між ними і намагається спіймати м’яч, або хоча б торкнутись його рукою. Якщо йому це вдається, він міняється місцями з тим, хто кинув м’яч.

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури

 

Через гру і рух - до гармонійного розвитку особистості

Автор: Galina опубліковано: 25-09-2011, 13:45, переглядів: 7441

0
Через гру і рух - до гармонійного розвитку особистості
Якщо дитина здорова, фізично розвинена, то й процеси її виховання та навчання відбуваються продуктивніше, вона здатна засвоїти нове, бути творцем свого "Я", відчувати радість життя.
Здоров’я, як і талант, кожен отримує від природи. Саме на те, як його зберегти, спрямована фізкультурно – оздоровча робота в КДНЗ № 14 «Дзвіночок».
Педагоги та медичний персонал нашого дошкільного закладу усвідомлюють, що сформовані у дитинстві пріоритети здоров’я, почуття відповідальності за нього та навчання дітей бути здоровими з перших років життя – це той фундамент у розвитку особистості, завдяки якому життя стане плідним, здоровим та довготривалим.

Категорія: Статті » Інструктору з фізкультури