Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Музичні дидактичні ігри

Автор: Galina опубліковано: 28-03-2012, 10:41, переглядів: 6969

1
Музичні дидактичні ігри
Чого не вистачає?»
Мета:Познайомити дітей з особливостями музичних інструментів. Розвивати образне мислення, увагу спос-тережливість, пам’ять.


Хід гри: В одному казковому місті був оголошений музич-ний фестиваль. І герої казок, узявши свої улюблені музичні інструменти, поспішали на свято. Всі раділи, але раптом на небі з’явились хмари, стало темно, і настрій у всіх зіп-сувався, а тут ще на сцену вибігла розлючена Баба Яга. Вона закричала: «А про мене забули? Мене не запросили? Ну стривайте я вам покажу…». І прошепотіла чарівне за-кляття. І враз зникли частини всіх музичних інструментів: у барабана і металофона – палички, у скрипки – смичок, у піаніно – клавіши, у гітари – струни. Всі були засмучені. Але тут Гномик сказав: «Друзі мої, ми все рівно будемо танцювати і веселитись, адже у нас є магнітофон.» «Ой, а де ж це шнур від магнітофона - спитала Дюймовочка, «Що ж нам тепер робити?»

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Можливості музичного виховання у розвитку креативності дитини.

Автор: Galina опубліковано: 27-03-2012, 17:50, переглядів: 3957

0
Можливості музичного виховання у розвитку  креативності дитини.
Музичний керівник Кутузова С.В.

Сучасний світ – це світ креативних особистостей, адже вершин у ньому досягають лише ті, хто мислить на ординарно, творчо, хто нестандартно підходить до розв’язання будь-яких проблем. Не випадково у базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» креативність вперше визначено, як одну із самих основних ліній розвинку. І хоча на формування креативної особи-стості впливає багато чинників, успіхів у цій справі можна досяг-ти, використовуючи засоби музичного виховання.
Умови для розвитку у дітей креативності можна забезпечити на музичних заняттях, під час гурткової роботи, на індивідуальних заняттях. Ще Василь Сухомлинський стверджував, що музика пробуджує енергію мислення навіть у найінертніших дітей. Музика формує художній смак, активізує потребу в неор-динарному мисленні, збагачує внутрішній світ, розвиває творчу уяву. А для дітей творча уява – одна з неодмінних умов форму-вання креативності. Педагогам необхідно правильно сприймати прояви дитячої креативності: не переривати їх критичним зау-важенням, негативними оцінками; натомість частіше створю-вати ситуації для вільного спілкування, обміну думками. Тому ставимо перед собою завдання – підштовхнути дітей до проявів ініціативи, вигадки, фантазії. Саме тому будую свою роботу за такою схемою БАЧУ-ЧУЮ-ТВОРЮ (танцюю, співаю, імпровізую).

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Інтегроване заняття з музики "Весняна радість"

Автор: Galina опубліковано: 27-03-2012, 14:29, переглядів: 11425

0
Інтегроване заняття з музики "Весняна радість"
Музичний керівник Кутузова С.В.
Мета: Показати народознавчі традиції під час інтегрованих занять – інноваційні технології.
Програмовий зміст:

- розвивати інтерес дітей до пізнання музики як виду мистецтва, формувати естетичне ставлення до всього навколишнього;
- вчити слухати уважно і зосереджено класичний твір, визначати характер класичного твору, вміння висловлювати свою думку;
- розвивати творчу уяву, мислення. Збагачувати музичні враження дітей засобами ТЗН;
- розвивати співочі навички, домагатися виразності співу, вміння одночасно співати і виконувати нескладні музичні рухи;
- виявляти особистісну позицію в процесі перевтілення в сценічні образи, запам’ятовувати сюжетну послідовність, своєчасно включатися у дію драматизації;
- виконувати танцювальні рухи з характером і темпом мелодії;
- рухатись розкуто, виражати емоційний стан, почуття, діставати задоволення від самовираження в діях під музику;
- ритмічною музикою заохочувати дітей до виконання скоромовок, чистомовок;
- закріплювати вміння грати у оркестрі злагоджено, одночасно, точно передавати ритмічний малюнок мелодії; вчити розуміти диригентські жести;
- виховувати емоційне задоволення від музичного заняття, любов до прекрасного, бажання творити.

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Методичні рекомендації щодо організації та проведення театральних ігор

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:53, переглядів: 3322

0
1. З першої зустрічі намагайтесь викликати емоційно-позитивний відгук у дітей раннього віку, спонукати їх до активного сприйняття, використовуючи короткі інсценівки (портретні замальовки та діалог вихователя і персонажа з дітьми).
2. Розвивайте вміння дітей вслухатися в слово, спостерігати за виразністю рухів персонажу, інтонації.
3. Використовуйте вправи на виконання дій за зразком, багаторазових повторів рухів з метою формування м’язових відчуттів, спеціальних навичок та вмінь (показати свої ручки, виставляти ніжку, притупувати, помахати хусточкою, покружляти, пострибати).
4. Для ігрового матеріалу дітей раннього віку використовуйте твори малих фольклорних форм.
5. Перше знайомство дітей з театром починайте з лялькового театру, який сприяє сильному емоційному впливу на малят (потім – на фланелеграфі, бібабо, за допомогою окремих іграшок та ляльок)..

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Світ прекрасного в життєдіяльності дитини

Автор: Galina опубліковано: 31-10-2011, 03:37, переглядів: 2820

0
Кутузова С.В
Музичний керівник КДНЗ №14


Щоранку розпочинає «Дзвіночок» свій день приємною метушнею дітлахів, вихователів, щоб кожний крок, зроблений нашими вихованцями міг не лише сформувати їхнє особливе бачення світу, а й виплекати гармонійно розвинену, впевнену в собі й цілеспрямовану людину. Щоб дитина виросла чуйною, милосердною, могла здійснювати добрі вчинки і співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі – вихователі «Дзвіночка» оточуємо її любов’ю та красою. Невичерпним джерелом такої краси віддавна є мистецтво – живопис, театр, музика. Наше завдання – допомогти дитині пізнати спадщину рідної культури і зробити її своїм духовним надбанням. Тому одним із основних напрямків нашого дошкільного закладу є художньо-естетичний, який включає в себе створення умов для естетичного розвитку дитини, для розвитку творчих здібностей
Для духовного та естетичного розвитку малюків у нас працює музичний зал, де проводяться музичні заняття, метою яких є створення творчого середовища, в якому дитина розвивається емоційно, творчо та вільно, заняття з хореографії.

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Сценарій. Осінній ярмарок

Автор: Galina опубліковано: 21-10-2011, 08:25, переглядів: 13316

1
Ведуча:
Народ наш невтомний трудар. Працею своєю землю прикрашає, урожай багатий збирає. Здавна повелося в Україні, що зібравши врожай багатий їхали люди на ярмарок, везли те, що самі виростили, самі приготували. Словом «Ярморок» це праця для кожного трударя. Ця гарна традиція наших предків зараз відроджується. Ідуть люди звідусіль ярмаркувати, а там де народ, там жарти і сміх, і звичайно українські танці та пісні. Отож, ласкаво просимо, любі друзі, на ярмарок!

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Чарівний світ музики

Автор: Galina опубліковано: 25-09-2011, 15:22, переглядів: 2975

0
«Дзвіночок» - ласкаво так звуть дитсадочок,
Він літом весь в квітах, неначе віночок.
Вирує й кипить тут постійно життя,
Бо діти – це світле для нас майбуття!
Це їм будувать незалежну Вкраїну!
Тому ми навчаємо кожну дитину
Любити, як матінку, нашу державу,
Нести її гордість по світу і славу».

Щоранку розпочинає «Дзвіночок» свій день приємною метушнею дітлахів, вихователів, щоб кожний крок, зроблений нашими вихованцями міг не лише сформувати їхнє особливе бачення світу, а й виплекати гармонійно розвинену, впевнену в собі й цілеспрямовану людину. Щоб дитина виросла чуйною, милосердною, могла здійснювати добрі вчинки і співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі – вихователі «Дзвіночка» оточуємо її любов’ю та красою. Невичерпним джерелом такої краси віддавна є мистецтво – живопис, театр, музика.

Категорія: Статті » Музичному керівнику