Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Інтегроване заняття для другої молодшої групи

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:42, переглядів: 21833

1
Інтегроване заняття для другої молодшої групи
Тема: «Сірники дітям не іграшка», вихователь Щербина Олена Вікторівна
Програмний зміст: : ознайомити дітей з вогнем і його властивостями; розширити словарний запас дітей по темі пожежна безпека; закріпити знання дітей про небезпечні ситуації, причини виникнення пожежі і правила поведінки при пожежі; навчити дітей орієнтуватися в проблемних ситуаціях; розвивати допитливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати у дітей потребу в турботі про свою безпеку та самостійність.
Сфера життєдіяльності «Природа»:
- дати дітям реалістичні уявлення про природне довкілля, небезпечні об'єкти природи і природні явища;
- підвести дошкільників до свідомого розуміння взаємо¬ залежності існування природи і людини;
- формувати у дітей практичні уміння дбайливого ставлення до природних компонентів і навички життєбезпечної та екологічно доцільної поведінки.
Сфера життєдіяльності "Культура":

Категорія: Статті » Вихователю

 

Семінар для вихователів

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:32, переглядів: 4028

1
Семінар для вихователів
На базі КДНЗ №14 "Дзвіночок" відбулося методоб'єднання для вихователів ІІ молодших груп за темою «Безпека життєдіяльності дітей дошкільного віку». Гостинно садочок прийняв учасників зібрання. Основне завдання - поширення передового досвіду в напрямку організації роботи з навчання дошкільнят вимогам безпеки життєдіяльності через гру і казку.
Місце проведення методоб'єднання дитсадок «Дзвіночок» було обрано не випадково, оскільки вже багато років в його стінах існує кабінет з безпеки життєдіяльності дітей.
Запрошені вихователі мали змогу дізнатися більше про нові форми і методи навчання малечі безпечній поведінці. Зокрема їм було показане вихователем ІІ мол.гр. Щербиною Оленою Вікторівною інтегроване заняття з безпеки життєдіяльності дітей на тему «Сірники дітям не іграшка». Незважаючи на те, що заняття проведено з маленькими дітками, зразу було видно, що малята уже орієнтуються в поняті безпека і небезпека, після заняття всі гості отримали на згадку від дітей кишенькові буклетики.

Категорія: Статті » Вихователю

 
 

Конспект заняття для дітей середньої групи «Казкові зустрічі

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:08, переглядів: 29303

1
Вихователь Коваленко О.В.
Привітання:

Доброго ранку, трави росисті,
Доброго ранку, квіти душисті,
Доброго ранку, сонечко ясне,
Доброго ранку, луди прекрасні.

Вихователь: В нашій групі подивіться,
Ліс казковий, весняний з’явився.
Де ще зможемо зустріти
Ми такий?

Діти. Такий ліс можна зустріти у казці, у мультику.

Вихователь:Щоб до казкового лісу потрапити, нам треба перейти через річку. Ось погляньте, тут є місточки. Які вони?
(річка-голуба тканина, місточки-вузький, широкий).

Діти. Через вузький місточок підуть дівчата, вони в нас такі тендітні, немов би справжні балерини. А широким місточком підуть хлопчики-вони у нас справжні мужчини. (діти переходять через місточки, стають у коло).

(Разом з дітьми)
Казка в коло нас зібрала,
Свої звертання надіслала,
Того, хто справа похвали-молодець,
Того, хто зліва збадьорив-розумним будь!
Всіх, хто сумує-звесели.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Анкета для вихователя

Автор: Galina опубліковано: 22-03-2012, 18:45, переглядів: 7396

0
Анкета для вихователя
Шановний колего!

Ви берете участь у моніторинговому дослідженні, метою якого є вивчення стану дошкільної освіти в країні. Просимо відповісти Вас на всі питання анкети.
Анкета анонімна. Результати опитування будуть використані тільки в узагальненому вигляді.

Уважно прочитайте питання та позначте кружечком той варіант, який найбільш відповідає Вашій позиції. Якщо таких немає, то коротко можете викласти свої думки в розділі «інше». Заповнювати анкету треба тільки ручкою.

Після заповнення анкети, віддайте її керівництву ДНЗ в конверті в заклеєному вигляді. Якщо Ви бажаєте зберегти анонімність можете надіслати поштою.

Дуже вдячні Вам за співпрацю!

Категорія: Статті » Вихователю

 

Логіко – математичний розвиток дошкільників.

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 18:27, переглядів: 21216

2
Логіко – математичний розвиток дошкільників.Зміст логіко – математичного розвитку дошкільників подано у всіх сферах життєдіяльності Базового компоненту. А з формування логіко – математичної компетентності дітей в цій програмі визначено коло питань, а саме:
1. Роль вихователя у логіко-математичному розвитку дітей полягає у створенні умов, за яких можливо надавати допомогу дитині розкрити свій потенціал, навчити її самостійно пізнавати світ, бо основним чинником розвитку дитини є її власна діяльність.
2. Важливим є не результат пізнавальної діяльності дитини, а процес її здійснення. Тому, що від цього процесу залежить усвідомленість отриманих знань в ході самостійної пізнавальної діяльності.
3. Принципова особливість БК стосовно математичного змісту полягає у тому, що традиційний математичний аспект знань поєднаний з логічним. Тому, щоб забезпечити логіко-математичну компетентність дітей, необхідно формувати і розвивати у них уміння здійснювати і математичні, і логічні операції.
Висновок: вихователь має бути добре обізнаним з математичними і логічними операціями, якими мають опанувати діти дошкільного віку.
Математичні операції: операції з множинами, величинами, фігурами, орієнтація у просторі, лічба, операції з числами, обчислювання, вимірювання.
Логічні операції: аналіз, синтез, порівняння, класифікація, доведення, серіація, причинно – наслідкові зв’язки, узагальнення, абстрагування.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Особливості формування логіко-математичної компетентності дітей страшого дошкільного віку

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 18:16, переглядів: 7042

0
Особливості формування логіко-математичної компетентності дітей страшого дошкільного вікуПостановка проблеми. Інтеграція різноманітних засобів і програмних завдань з різних розділів забезпечує більш високий рівень пізнавальної активності дитини. Згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні , дитинство – самоцінний час життя. Навчання математиці на заняттях і поза ними сприяє становленню дитини як особистості. Вихователь повинен передавати засоби пізнання світу, формувати у дитини базу особистісної культури, в тому числі бази культури пізнання.
Кононко О.Л. наводить орієнтовну схему-орієнтир (свого роду критерії) для оцінки динаміки розвитку особистості. В її основі лежить запропонований Базовим компонентом перелік найважливіших форм активності дитини: фізична, соціально-моральна, емоційно-ціннісна, пізнавальна, мовленнєва, художня і поведінкова (творча).
Згідно із запропонованою логікою, основними критеріями визначення життєвої компетентності дошкільняти, його особистісної зрілості є оптимальний для віку розвиток пізнавальної активності: дитина володіє належним обсягом життєво необхідної і доступної віку інформації, схильна до самостійного розв’язування нескладних проблем, уміє елементарно аналізувати, порівнювати, групувати, обчислювати, вимірювати, логічно міркує, робить самостійні висновки; любить експериментувати, дошукуватися істини.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Організована навчально-пізнавальна діяльність у дошкільному навчальному закладі

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 17:56, переглядів: 9356

0
Організована навчально-пізнавальна діяльність у дошкільному навчальному закладіОрганізована навчально-пізнавальна діяльність у дошкільному навчальному закладі є важливою складовою освітнього процесу в усіх вікових групах. Вона планується й проводиться відповідно до програмових завдань з урахуванням умов розвивального предметного, природного, соціального середовища і потреб, інтересів, запитів, здібностей дітей (їхнього індивідуального фонду "хочу").
Організоване і кероване дорослим, а не пущене на самоплин навчання дошкільників дозволяє у чіткій системі, послідовно формувати уявлення, елементарні знання і ставлення до світу природи, речей, людей, стосунків, емоцій і почуттів, власного "Я", а також життєво і соціально важливі уміння і навички. Включаючись у таку діяльність, діти переживають радість відкриттів, подив від нового, оволодівають способами пізнання, способами дій. Систематичне залучення дітей до цього виду діяльності дає їм перший досвід навчальної діяльності – провідної у найближчому майбутньому при зміні соціальної ролі в умовах шкільного життя.
Організоване навчання дошкільників має великі можливості для розвитку довільності психічних процесів і поведінки, адже діти поступово навчаються концентрувати увагу на предметі вивчення, свідомо виконувати установку педагога на сприймання, запам’ятовування і відтворення інформації, стримувати емоції й ситуативні бажання, контролювати і оцінювати будь-яку свою діяльність. Воно має і значний виховний потенціал, який реалізується шляхом підбору змісту пізнання у навчанні, ефективних методів, прийомів і засобів його подачі, способів взаємодії дітей між собою та з педагогом. Водночас, через пізнання нового, навчання оперувати знаннями і здобутими уміннями та навичками закладається основа ціннісних, моральних орієнтирів для скеровування особистості дошкільника у світі природи, речей, мистецтва, гри, людей, їхніх стосунків, емоцій, станів, настроїв тощо.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Анотація на інноваційну розробку в номінації «Інноваційна діяльність дошкільних навчальних закладів»

Автор: Galina опубліковано: 3-03-2012, 19:37, переглядів: 8489

0
Анотація на інноваційну розробку в номінації «Інноваційна діяльність дошкільних навчальних закладів»
Вознесенський комунальний дошкільний навчальний заклад №14 «Дзвіночок»

Всі ці інноваційні розробки зібрані та надруковані завідувачем, вихователем - методистом, вихователями, керівником гуртка, інструктором з фізкультури, музичним керівником з власного досвіду.

Анотація на інноваційну розробку в номінації «Інноваційна діяльність дошкільних навчальних закладів»

Тема: «І зазвучить музика в душі»

Заклад: Вознесенській комунальний дошкільний навчальний заклад №14 Вознесенської міської ради Миколаївської області, Завідувач Калініченко Галина Костянтинівна ( т. (05134) 5 56 75 м. Вознесенськ Миколаївська обл., вул. Леонова,1)

Автор розробки: Кутузова Світлана Володимирівна, вихователь – методист, музичний керівник

1. Характеристика інноваційної розробки.
Кожна дитина – особистість, що має від природи неповторний комплекс задатків, на основі яких формуються загальні та спеціальні здібності. Ідея формування творчо розвинутої особистості є провідною в роботі дошкільного закладу «Дзвіночок». Тому завдання музичного керівника полягає в тому, щоб якомога раніше діагностувати перші прояви здібностей дітей. В дошкільному закладі створені умови для повноцінного гармонійного розвитку особистості кожної дитини. Серед засобів, що сприяють цьому, музика посідає провідне місце: вона плекає почуття дітей. Тож звернення до музики в процесі роботи з дітьми має змогу формувати більш глибокі, емоційно забарвлені уявлення про світ, що навколо, а водночас покращує засвоєння навчального матеріалу, сприяє формуванню пізнавальних інтересів, естетичному й загальному розвитку дошкільнят.

Категорія: Статті » Вихователю

 

Методика навчання дітей розповіданню за схемами (авт. О. Білан, К. Крутій)

Автор: Galina опубліковано: 17-02-2012, 15:24, переглядів: 10258

0
Методика навчання дітей розповіданню за схемами (авт. О. Білан, К. Крутій)
Основною умовою розвитку мислення і мовлення є цілеспрямоване навчання. Розвиток у дітей словесно-логічного мислення, вироблення вміння користуватися основними логічними прийомами й операціями становить одне з важливих завдань у процесі навчання старших дошкільників. О. Білан та К.Крутій вдалося виявити специфічний засіб розвитку мовлення дошкільників – наочні моделі, в яких малюк відтворює структуру об’єктів і зв’язків між ними. Дії наочного моделювання є основними пізнавальними здібностями дошкільника у сфері мислення. Під моделюванням розуміється заміщення об’єкта, який вивчається, іншим, спеціально побудованим, що може відтворювати об’єкт в його суттєвих якостях і спрощувати несуттєві. Основний шлях розвитку пізнавальних здібностей – це постійний перехід від зовнішніх дій із умовними замінниками предметів (схемами-моделями) до дій подумки. Основна ідея пропонованої технології – формування діамонологічної компетенції дошкільників шляхом активного застосування методу моделювання. Діамонологічну компетенцію науковці визначають як розуміння зв’язного тексту, вміння відповідати на запитання і звертатися з запитаннями, підтримувати та розпочинати розмову, вести діалог, складати різні види розповідей.

Категорія: Статті » Вихователю

 
Назад Вперед