Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Звіт про проведення Тижня безпеки

Автор: Galina опубліковано: 20-06-2012, 14:29, переглядів: 9385

0
На виконання наказу завідувача дошкільним навчальним закладом №14 «Дзвіночок», м. Вознесенська від «11» травня 2012 р. № 65 «Про проведення «Тижня безпеки дитини» з «14» по «18» червня 2012р. у КДНЗ №14 «Дзвіночок» проведено «Тиждень безпеки дитини».
Метою проведення «Тижня безпеки дитини» є поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; пропаганда здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров’я під час НС.
Для проведення «Тижня безпеки дитини» вихователем-методистом Заволокою Л.Б. було підготовлено План підготовки до проведення «Тижня безпеки дитини» і План проведення «Тижня безпеки дитини», затверджено Начальником штабу ЦЗ - завідувачем КДНЗ№14 Калініченко Г.К., погоджено Начальником цивільного захисту – начальником міського управління освіти Кисільовою С.В.

Категорія: Методичний вісник

 

Підготовка вихователів до реалізації логіко-математичного розвитку дітей в сучасних умовах ДНЗ

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 18:04, переглядів: 12917

0
Підготовка вихователів до реалізації логіко-математичного розвитку дітей в сучасних умовах ДНЗМодернізація системи освіти, як це визначено в нормативних документах розвитку освіти України, спрямовується на забезпечення розвитку і соціалізації дітей і молоді, виховання особистості, здатної орієнтуватися в реаліях і перспективах оточуючого середовища, підготовленої до життя і праці в суспільстві. Згідно Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», час замовляє педагога нового покоління, здатного вносити у власну діяльність прогресивні ідеї, запроваджувати нововведення.
Проблема логіко-математичного розвитку дітей на сучасному етапі дошкільного дитинства набуває все більшого значення. Це пояснюється позитивним впливом цього процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішення загальних завдань усебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому віці. Сформоване логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але й коригувати власні дії у змінних умовах життя.

Категорія: Методичний вісник

 

План підготовки до проведення педради в ДНЗ №14 «Дзвіночок»

Автор: Galina опубліковано: 21-03-2012, 17:28, переглядів: 15610

6
План підготовки до проведення педради в ДНЗ №14 «Дзвіночок»Дата 29.03.2012р. о 13.30 год.

I.Тема: Розвиваємо інтелект дитини.
1.Про виконання рішень попередньої педради «Розвиваємо творчість, виховуємо креативність»
2.Логіко – математичний розвиток дошкільника.
Доповідь.
Заволока Л.Б., вихователь – методист;
3.Про результати тематичного вивчення «Логіко – математична компетентність дошкільника» Довідка
Калініченко Г.К., завідувач;
4.Інтелектуальний розвиток дитини. Мозковий штурм.
Заволока Л.Б. вихователь – методист;
Яланська К.Ю., практичний психолог;
5.Педагогічне асорті. «Дидактичні ігри на допомогу вихователям». Члени творчої групи, вихователі;
6.Методичний калейдоскоп. Захист. «Мої творчі роботи». Всі вихователі, спеціалісти;

Категорія: Методичний вісник

 

Перелік інноваційних технологій та методик у галузі дошкільної освіти

Автор: Galina опубліковано: 17-02-2012, 15:12, переглядів: 9567

0
1. Спадщина Софії Русової (“Український дитячий садок”).
Автор – Русова С.

Суть технології. Вченою обґрунтовано умови гармонійного виховання у ДНЗ: виховання повинно бути індивідуальним, пристосованим до природи дитини, національним, відповідати соціально-культурним вимогам часу, вільним, незалежним від тих чи інших урядових вимог, вибудовуватись на ґрунті громадської організації. Принципами побудови українського ДНЗ повинні бути: гуманізм, демократизм, науковість, національний дух. Їх реалізація забезпечуватиме етнізацію особистості, входження дитини у духовний світ і традиційне життя українського народу, плекання національної та загальнолюдської культури.

2. Педагогіка М. Монтессорі (“Будинок вільної дитини”)
Автор – Монтессорі М.

Суть технології. Створення предметно-просторового середовища, у якому дитина зможе найповніше реалізувати свої природні здібності та задатки. Діяльність дитини повинна бути вільною та самостійною. Педагог використовує у роботі самонавчальні засоби – матеріали, з якими вихованець працює, наслідуючи педагога, діючи за зразком, а потім самостійно приступає до їхнього виконання. Індивідуалізація розвитку дошкільників реалізується через взаємодію з матеріалами, з урахуванням права вибору дітей, природних потреб та вікових особливостей.

Категорія: Методичний вісник

 

Ділова гра «Сім капелюшків»

Автор: Galina опубліковано: 21-12-2011, 13:29, переглядів: 5379

11
Притча про старого капелюшника
Щоб бути креативним, стати упередженим і критично мислячим, тим, хто вміє бачити позитивні і негативні сторони, не боїться відчувати, вчиться діяти і невідступно крокувати до наміченої мети – потрібно приміряти на себе капелюшки різного кольору.

«Чорний капелюшок – бродячий символ песимізму» - колір невпевненості, сприйняття життя в темному світлі.
Володар цього капелюшка вважає, що дітям потрібно доводити достовірну інформацію, правила і норми. А вихід за певні рамки, еталони є не тільки помилковим, але і становить загрозу психічному здоров'ю дітей.
Червоний капелюшок – це океан пристрастей та емоцій. Його девіз: доказів не треба.
Креатив розглядає, як прагнення до фантазування, вигадки, відійти від шаблону, схильність до відкриттів, емоції, фантазії.
Жовтий капелюшок – джерело позитивних сподівань.
Вносить конкретні пропозиції, що вихователям потрібно пропагувати хороший настрій, оптимізм серед батьків в першу чергу, а потім вчити їх бачити у всьому позитив.

Категорія: Методичний вісник

 

Козацькі забави

Автор: Galina опубліковано: 1-12-2011, 14:24, переглядів: 9645

1
Козацькі забави
Мета: Поглибити знання дітей про козацькі забави; створити умови для активного відпочинку дошкільнят; розвивати фізичні і вольові якості в умовах змагання; вправляти дітей у бігові, стрибках, підлізанні. Викликати бажання брати участь в іграх-естафетах і перемагати в них, уболівати за друзів; підвищити емоційний тонус дітей. Популяризувати здоровий спосіб життя.

Обладнання: Шаблі, кабаки, “тунелі” (обручі з пришитими “рукавами”), “болото” (доріжка з гумовими масажними купинками, масажні “слідочки”), капелюхи, писанки, тин з лози, повітряні кульки, спарені м’ячі з ріжками, горщик , половники.

Категорія: Методичний вісник

 

День здоров'я

Автор: Galina опубліковано: 1-12-2011, 14:21, переглядів: 12585

0
День здоров'я

1. Прийом дітей на святково прикрашеному майданчику.

Ведуча: - Гей, шикуйтеся, малята, в нас сьогодні буде свято! Ви погляньте, як завзято роблять вправи всі малята.

2. Зарядка для всіх вікових груп.

3. Бесіди по групах по дотриманню культурно-гігієнічних навичок.

4. Після сніданку в їдальню заходить неохайна Баба Яга.

Баба Яга: - Ось як у них тут затишно і смачним пахне. А мене , як завжди, не запросили.
Ведуча: - Доброго ранку, добродійко! У нас сьогодні День здоров’я, у всіх піднесений настрій. І ви посміхніться, розкажіть нам, хто ви?

Категорія: Методичний вісник

 

Тренінг з батьками «Ефективне спілкування батьків з дітьми»

Автор: Galina опубліковано: 26-11-2011, 22:10, переглядів: 28262

0
Тренінг з батьками «Ефективне спілкування батьків з дітьми»

Мета тренінгу: сприяти становленню батьківської компетентності шляхом усвідомлення і осмислення механізмів діалогічного спілкування та формування вмінь і навичок конструктивної взаємодії з дітьми у сім’ї.
Завдання:
Сприяти усвідомленню основних засад психічного розвитку дитини.
Сприяти критичному осмисленню стійких стереотипних установок у сімейному вихованні.
Розширити і збагатити знання щодо ролі емоційної сфери у становленні особистості дитини та відпрацювати навички емпатійного реагування на дитячу поведінку.
Розвивати вміння будувати діалогічну взаємодію при вирішенні проблемних сімейних ситуацій.
Виховувати педагогічну компетентність батьків.

Категорія: Методичний вісник

 

Семінар – практикум «Соціальна адаптація, як комплексна проблема сучасності»

Автор: dzvinochok опубліковано: 25-11-2011, 23:41, переглядів: 2650

0
Семінар – практикум «Соціальна адаптація, як комплексна проблема сучасності»

Пропонуємо вам фотографії про хід проведення семінару – практикуму «Соціальна адаптація, як комплексна проблема сучасності» для батьків першої молодшої групи «Лілія».
Вихователь Галушко - Світлана Валентинівна
Практичний психолог - Яланська Катерина Юріївна.

Категорія: Методичний вісник

 

Комплексне заняття з фізкультури для дошкільників старшої групи - "КОСМІЧНА ЗУСТРІЧ"

Автор: Galina опубліковано: 24-11-2011, 15:19, переглядів: 18694

0
Комплексне заняття з фізкультури для дошкільників старшої групи - "КОСМІЧНА  ЗУСТРІЧ"
МЕТА: Продовжувати формувати у дітей вміння та навички щодо правильного виконання рухів. Привчати стежити за положенням свого тіла при виконанні вправ, формувати поставу. Вчити ходити правильно, природно рухаючи руками, тримаючись прямо. Розвивати вміння бути організованими, підтримувати дружні стосунки.

ОБЛАДНАННЯ: М’ячі по кількості дітей, 2 гімнастичні лави, 4 кубика, 2 тунеля, гумові килимки, 2 спарені м’ячі, калоші.

Діти під музику заходять до залу, шикуються в 1 колону, потім стрибком перешиковуються в одну шеренгу. Розглядають декорації залу.

Категорія: Методичний вісник

 
Назад Вперед