РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо складання наказу про стан харчування дітей у дошкільному навчальному закладі за рік/півріччя

Автор: Galina опубліковано: 7-12-2011, 19:30, переглядів: 7035

0
У констатуючій частині наказу висвітлюють такі питання:

1. Відповідно до яких нормативних документів організовується харчування дітей у дошкільному навчальному закладі.
2. Які умови створено для харчування дітей різних вікових груп: стан матеріально-технічного забезпечення харчоблоку та груп (забезпеченість посудом та кухонним інвентарем; справність обладнання на харчоблоці); заходи, яких вжито для поліпшення умов; обсяг фінансових витрат на проведення цих заходів (які саме кошти було залучено) тощо.
3. Аналіз кадрового забезпечення: рівень укомплектованості кадрами, які беруть участь у організації харчування дітей; рівень освіти, професійної компетентності таких працівників; інформація про участь працівників у фахових конкурсах тощо.
4. Чи відповідає режим харчування дітей режиму роботи дошкільного навчального закладу (групи). Чи дотримуються інтервали між прийомами їжі. Скільки дітей (із зазначенням вікових груп) харчується у дошкільному навчальному закладі; скільки дітей і яких категорій харчується безкоштовно. Чи є діти, які не харчуються у дошкільному навчальному закладі; скільки таких дітей.
5. Рівень загального контролю за харчуванням (хто здійснював контроль; наскільки збір інформації про стан харчування дітей був системним; чи достовірною була така інформація; як здійснювався аналіз інформації для прийняття управлінських рішень тощо).
6. Результати контролю виконання посадових обов’язків працівниками, які беруть участь в організації харчування (медперсоналом, комірником, завгоспом, кухарями, педагогічним і технічним персоналом).
7. Забезпеченість продуктами харчування; правильність оформлення та своєчасність подання перспективних і поточних заявок; аналіз виконання заявок постачальниками (своєчасність завезення продуктів, їхня якість, відповідність замовленням, наявність супроводжувальних документів).
8. Систематичність здійснення контролю за термінами зберігання продуктів харчування у коморі.
9. Дотримання графіка видачі їжі з харчоблоку на групи чи у їдальню, графіків прийому їжі у різних вікових групах.
10. Дотримання технології приготування страв.
11. Рівень проведення щоденної С-вітамінізації готових страв; правильність ведення обліку використання аскорбінової кислоти, полівітамінних препаратів.
12. Аналіз організації дієтичного харчування (кількість дітей, які отримують дієтичне харчування у дошкільному навчальному закладі; назви дієт; стан ведення відповідних записів у меню, Журналі бракеражу готової продукції тощо).
13. Систематичність і правильність щоденного зняття добових проб готових страв, зберігання добових проб, систематичність контролю зберігання добових проб.
14. Результати контролю кількості залишків їжі; зазначення причин залишків їжі.
15. Результати контролю відсотків фактичних відходів продукції (неїстівної частини харчових продуктів), дотримання правил зберігання відходів продуктів харчування.
16. Дотримання санітарно-гігієнічних норм і правил на харчоблоці, у їдальні чи групових приміщеннях, де харчуються діти (маркування та використання за призначенням посуду, кухонного інвентарю; користування мийними, дезінфікуючими засобами та їх зберігання; систематичність та якість проведення генерального прибирання; контроль роботи електрообладнання тощо).
17. Аналіз ведення документації з харчування (відповідність Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженій спільним наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 ; охайність ведення, достовірність даних, вчасність заповнення, наявність чи відсутність виправлень тощо).
18. Аналіз виконання норм харчування:
- рівень ведення Журналу обліку виконання норм харчування;
аналіз виконання норм харчування впродовж періоду, зазначеного у назві наказу (виконання, часткове виконання чи перевиконання норм із зазначенням назв відповідних продуктів, категорій та вікових груп дітей, відсотків виконання норми); порівняння даних з даними за попередній період із посиланням на порівняльні таблиці, діаграми, графіки тощо (додаються до наказу);
- зазначення причин недовиконання чи перевиконання норм харчування;
- своєчасність проведення коригування харчування (за потреби); обґрунтованість заміни одних продуктів іншими.
19. Рівень забезпечення питного режиму (в яких ємкостях зберігається питна вода, чи правильно вони марковані, яка вода використовується, як часто вона міняється, як здійснюється контроль питного режиму).
20. Аналіз рівня сформованості у дітей культурно-гігієнічних навичок під час приймання їжі (із зазначенням конкретних фактів, вікових груп дітей тощо).
21. Де заслуховувались питання організації харчування (на загальних зборах трудового колективу, засіданнях Ради дошкільного навчального закладу, батьківських зборах, виробничих нарадах, засіданнях піклувальної ради тощо); яких заходів було вжито для поліпшення організації харчування.
22. Коли і в який спосіб проводилась консультативна, навчальна робота з працівниками та батьками.
23. Результати перевірок СЕС (якщо вони здійснювались упродовж вказаного у назві наказу періоду), яких заходів було вжито для усунення виявлених недоліків.


Розпорядчу частину наказу складають відповідно до змісту констатуючої частини.

Якщо стан організації харчування визнано задовільним, то відповідних працівників відзначають за хорошу роботу. Якщо у констатуючій частині наказу зазначено про недоліки, порушення у роботі, то у розпорядчій частині окреслюють конкретні заходи для поліпшення стану харчування та усунення недоліків, визначають конкретні завдання для відповідних працівників.
Завдання формулюють конкретно і стисло, із зазначенням виконавців та термінів виконання завдань.

Категорія: Статті » Керівнику

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Рекомендуємо Вам зареєструватись або увійти на сайт під своїм іменем.

Добавление комментария

Ім´я:*
E-Mail:*
Коментар:
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Питання:
Скільки буде 2+2 = ?
Відповідь:*
Введіть код: *