Майбутній першокласник

Автор: Galina опубліковано: 30-03-2012, 23:20, переглядів: 2773

0
Майбутній першокласник
Початок навчання дитини у першому класі - це дуже відповідальний і досить складний період у житті дитини.
Адже дуже багато змін відбувається в житті дитини:з’являються нові знайомства, як з однолітками, так і з дорослими; нові взаємовідносини; нові обов’язки. Зміниться вид діяльності: нині основною діяльністю вашого малюка є гра, з приходом до школи основною діяльністю стане навчання.
Зміниться соціальна позиція дитини: ще сьогодні ваш малюк є простою дитиною, а завтра стане учнем із певними обов’язками. Основною діяльністю дитини стане навчання , яке потребує неабияких зусиль із боку дитини, певних знань, а також певних умінь та навичок. Усе життя буде підпорядковуватися навчанню, школі, шкільним справам. Безумовно, легше пристосовуватися до тих змін у житті, що пов’язані з початком навчання у школі й успішне себе реалізувати зможе та дитина, яка готова до шкільного навчання.
У психології виділяють таке поняття, як «готовність дитини до навчання». Що означає це поняття, з чого воно складається, чим визначається?
Загалом, поняття «готовності дитини до школи» розглядається комплексно, багатогранно, що охоплює всі сфери життя та діяльності майбутнього першокласника.
Психологічна готовність до навчання в школі складається з таких компонентів:
- Фізіологічна готовність;
- Інтелектуальна (пізнавальна готовність);
- Емоційно-вольова готовність;
- Соціальна готовність;
- Мотиваційна готовність.

Фізіологічна готовність означає достатній рівень дозрівання організму дитини, стан її здоров’я. Зрозуміло, що здорові діти краще пристосуються до змін, пов’язаних із початком навчання.
Інтелектуальна (пізнавальна) готовність пов’язана з відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини, тобто тих процесів, завдяки яким дитина пізнає навколишній світ: мислення, увага, пам’ять, сприймання, уява.
Не менш важливою є емоційно-вольова готовність дитини до навчання. Ця складова означає достатній розвиток волі, послаблення імпульсивних реакцій, уміння управляти своїми емоціями. Емоційно-вольова готовність вважається сформованою, якщо дитина вміє ставити мету
Соціальна готовність – вона містить у собі сформованість у дитини якостей, завдяки вона може спілкуватися з іншими дітьми, з учителем. Це і бажання спілкуватися, і вміння налагоджувати стосунки з однолітками і дорослими. Мотиваційна готовність сформована, якщо дитини є бажання ходити до школи, є прагнення здобувати нову соціальну роль – роль школяра. І тут багато що залежить від вас, шановні батьки. Не залякуйте малюка школою, фразами, подібними такої: «Ось підеш у школу – там тобі покажуть!». Налаштовуйте малюк на школу позитивно: «У школі буде цікаво, радісно, ти дізнаєшся багато нового і корисного»
Бажаємо вам, щоб початок навчання малюка в школі став приємною подією в житті всієї родини!
Вихователь: Н.Ю.Рахуба

Категорія: Статті » Батькам

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Рекомендуємо Вам зареєструватись або увійти на сайт під своїм іменем.

Добавление комментария

Ім´я:*
E-Mail:*
Коментар:
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Питання:
Скільки буде 2+2 = ?
Відповідь:*
Введіть код: *