Підсумкове інтегроване заняття з фізичної культури для дітей середньої групи « На лісовій галявині»

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:44, переглядів: 17917

0
Інструктор з фізкультури
Капітаненко С.І

Програмовий зміст:
Навчальні: Вчити дітей володіти своїм тілом у русі, розподіляти
рівномірно дихання.
Вправляти в різних видах ходьби, бігу, повзанні, у
виконанні вправ загальнорозвивального характеру в
парах з предметами.
Удосконалювати навички стрибків у довжину з місця,
глибину, перестрибування через предмети.
Закріплювати вміння підлазити під дугу прямо,
ходити по гімнастичній лаві, переходити з одного
прольоту гімнастичної стінки на інший приставним
кроком, прокочувати м’яч між предметами, у ворітця.
Створити позитивний настрій, використовуючи
елементи психогімнастики.
Розвивальні: Розвивати швидкість, спритність, координацію та
пластику рухів;
особисті якості: сміливість, впевненість, бажання
долати труднощі.
Корекційно-профілактичні: Профілактика порушень осанки,
плоскостопості; корекція стану відділів верхніх
та нижніх кінцівок, вестибулярного апарату
Виховні: Прищеплювати інтерес до занять фізкультурою,
прагнення бути здоровим та веселим. Виховувати
дружні стосунки, любов до рідного краю.

Обладнання: Змійка масажна, гімнастична лава, гімнастична стінка,
тунелі, змійка-дуга, м’ячі шиповані /d – 10 см/ - 12 шт.,
м’ячі /d – 25 см./ - 6 шт., галявинки – 4 шт., силуети
білочки, зайчика.
Вступна частина

Діти один за одним під музику заходять до спортивної зали.

- На місці, стій!
- На право!
Станем на доріжку,
Підрівняєм ніжки.
Сьогодні у нас гостей багато,
Раді ми усіх вітати,
Щастя та добра бажати.
- Фізкульт...
Діти: Привіт!
Запрошуємо всіх на нашу лісову галявину.
- На ліво! За направляючим кроком руш!
По травичці діти йдуть,
Кроком в крок ступають
І веселу пісеньку
Малюки співають

Діти: Щоб нам квіти не топтати
Ніжки піднімаєм. /ходьба високо піднімаючи коліна/

Роздивитись ніжні квіти
Ми не забуваєм. /ходьба навприсядки/

Між квіточками повзуть жучки, високо піднявши спинки
/ходьба з упором на прямі руки і ноги/.

Равлики обережно повзуть на прямій ніжці
/пересуваються на сідницях з упором на руки/.

Жабки стрибають з купинки на купинку
/стрибки навприсядки/.

Легка хмаринка закрила сонечко і пішов теплий весняний дощик
/ходьба на носочках, через кожні три кроки промовляють на
видиху: крап-крап-крап/.

Дощик вийшов добрий дуже
І з’явилися калюжі /ходьба на п’ятках, промовляють на
видиху: тук-тук-тук/.

Калюжа переповнилася і побіг дзвінкий струмочок /біг змійкою/.


Струмочки зібралися в широку повільну річку /перешикування
парами/.

Загальнорозвиваючі вправи з шипованими м»ячами.

Діти зупиняються біля м’ячів, беруть їх в руки, лягають на спинки
ногами один до одного.

1. На березі річки прокинулись квіти, потягнулись.
В.п. – лежачи на спині.
1 – підняти руки з м’ячем над головою, коліна зігнути.
2 – в.п.
Повторити 6 разів.

2. Їжачки в траві з боку на бік повертаються.
В.п. – лежачи на спині, сгрупуватися, повільно перекочуватися
з боку на бік.
Повторити по 4-5 разів в кожен бік.

3. Дітки нахиляються, з їжачками граються.
В.п. – сидячи, ноги нарізно.
Прокочувати м’яч по правій /лівій/ нозі до носочків і назад.
Повторити по 4-5 разів в кожну сторону.

4. Їжачки ховаються, малятам посміхаються.
В.п. – сидячи, ноги зхрестити по-турецькі, м’яч між стопами.
Нахили вперед, лобом торкнутися м’яча.
Повторити 6 разів.


5. Їжачки ховаються, потім розправляються.
В.п. – стійка з опорою на коліна і руки.
1 – вигнути спину дугою
2 – прогнутись.
Повторити 6 разів.

6. Наші малята люблять танцювати.
В.п. – сидячи, руки в упорі за спиною. Рухати ногами як при
їзді на велосипеді.
Повторити 4-5 разів кожною ногою.

7. Мишинята виповзають з нірки, весело стрибають зайчата.
Діти стають на коліна, взявшись попарно за руки, роблять
«нірку», повзуть в упорі на руках і колінах під
руками. При виході з «нірки» складають м’ячі в корзинку.
Приставним боковим кроком рухаються на протилежний
бік спортивної зали.

Основна частина

Двох поточний спосіб тренування.
1 підгрупа – зайчата. Вправи з м’ячем.
1. Бокові стрибки через змійку.
2. Ходьба по гімнастичній лаві з м’ячем над головою,
стрибок в глибину.
3. Підлізання під дуги прямо.
4. Прокочування м’яча між кубиками, рухаючись на колінах.
5. Прокочування м’яча в ворітця ногою.

2 підгрупа – більчата.
1. Перехід з одного прольоту гімнастичної стінки на інший
приставним кроком.
2. Повзання під тунелем на животі.
3. Стрибок в довжину з місця.
4. Ходьба по масажній змійці кроком «п’яточка-носочок».

Зібралися звірята на галявині і стали змагатись: хто
спритніший?
Естафета. Прокочування м’яча між циліндрами, назад
повернутись спиною вперед.

Заключна частина.

Релаксація.

Стомилися звірята. Лягли на м’якеньку травичку.
Наші руки спочивають,
Ніжки теж відпочивають,
Спочивають, засинають.
Вії вже опущені,
Оченьки заплющені.
Ми спокійно спочиваєм,
Сном чарівним засинаєм.
Напруга відлетіла,
Розслаблене все тіло.

Психогімнастика

На полянку завітав сонячний промінчик. Він торкнувся
квітів і вони ожили, розправили свої пелюсточки /діти встають,
потягуються/.
Промінчик кличе їх до себе, манить своїм теплом /легким кроком
підходять до стрічок/.
Квіти потягнулися до веселкових струн, взяли їх /беруть
стрічки, відступають 2 кроки назад/.
Піднялися високо в небо, опустились, знову злетіли до хмарин
/піднімають і опускають руки/.
Повернулись до матінки - землі /сідають на коліна/, розкрили
пелюсточки /мостик на колінах/, посміхнулись сонечку.
Розправили листочки, потягнулись одне до одного /полушпагат/.
Повіяв легкий вітерець, квіти припали до землі /лягають на килим/,
підняли голівки /прогнулись на прямих руках/.
Згорнули пелюстки /кошик/.
Вітерець підняв квіти /діти всають/, затріпотів пелюстками
/роблять 3 кроки назад, тріпочуть стрічками/, закружляв
квіти в таночку /рухаються по колу один за одним/ і бережно опустив
їх на рідну землю /сідають на килим/.

Ось і закінчилась наша подорож на лісову галявину.
Були ми з вами квітами, більчатами, їжачками, зайчатами,
завітали з промінчиком в чудовий сон звірят. А чи сняться вам
сни? /Діти розповідають про свої сни/.

Категорія: Методичний вісник

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Рекомендуємо Вам зареєструватись або увійти на сайт під своїм іменем.

Добавление комментария

Ім´я:*
E-Mail:*
Коментар:
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Питання:
Скільки буде 5+3 = ?
Відповідь:*
Введіть код: *