Методичні рекомендації щодо організації та проведення театральних ігор

Автор: Galina опубліковано: 1-11-2011, 01:53, переглядів: 3902

0
1. З першої зустрічі намагайтесь викликати емоційно-позитивний відгук у дітей раннього віку, спонукати їх до активного сприйняття, використовуючи короткі інсценівки (портретні замальовки та діалог вихователя і персонажа з дітьми).
2. Розвивайте вміння дітей вслухатися в слово, спостерігати за виразністю рухів персонажу, інтонації.
3. Використовуйте вправи на виконання дій за зразком, багаторазових повторів рухів з метою формування м’язових відчуттів, спеціальних навичок та вмінь (показати свої ручки, виставляти ніжку, притупувати, помахати хусточкою, покружляти, пострибати).
4. Для ігрового матеріалу дітей раннього віку використовуйте твори малих фольклорних форм.
5. Перше знайомство дітей з театром починайте з лялькового театру, який сприяє сильному емоційному впливу на малят (потім – на фланелеграфі, бібабо, за допомогою окремих іграшок та ляльок)..
6. Під час підготовки до міні-вистав завчасно готуйте місце для показу, забезпечивши його різним обладнанням, матеріалами та атрибутикою.
7. Всі тексти вивчайте напам’ять.
8. З метою подолання внутрішньої напруги, організовуйте та проводьте спеціальні етюди, вправи на розвиток емоцій.
9. Дітей другої молодшої групи залучайте до оснащення самої ігрової дії. Пропонуйте їм підбирати музичні характеристики героїв.
10. Для накопичення театральних вражень, створення у малят мотивації до театралізованої діяльності запрошуйте дітей старших груп виступати перед ними з постановками.
11. Формуйте елементарні уявлення про мистецтво театру.
12. В іграх імпровізованого типу використовуйте різні види ляльок настільного театру (плетені, паперові, плоскі фігурки, картинки тощо).
13. Починаючи з середнього дошкільного віку, з метою розвитку навичок рольового перевтілення та вміння діяти в уявному плані, використовуйте спеціальні тренувальні вправи – гімнастику. Розігруйте знайомі казки і твори, які вразили дітей. Програвайте казку декілька разів з різними акторами.
14. Для вдосконалення виконавчих навичок дітей в ляльковому театрі проводьте серію вправ на розвиток необхідних психічних якостей (сприймання, уваги, образного мислення, творчої уяви, пам’яті тощо), емоційної сфери, артистичних вмінь та способів водіння ляльки. Проте ці вправи не слід вводити в контекст самого заняття театральною грою.
15. Чітко визначайте структурні моменти гри: спочатку розминка, потім етюди, далі повторення потішок, їх обігравання в театрі на фланелеграфі.
16. Використовуйте спеціальні творчі завдання, які допоможуть активізувати фантазію дитини, викликати інтерес до ролі. Такі завдання можуть виконуватись індивідуально.
17. Розвивайте вміння дітей описувати особливості даної ролі, грати по-своєму, оригінально, розкривати свої здібності.
18. Дітей старшої групи спонукайте мінятися ролями, щоб спробувати себе в іншому амплуа, навчитися по-різному тлумачити один і той самий образ.

Категорія: Статті » Музичному керівнику

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Рекомендуємо Вам зареєструватись або увійти на сайт під своїм іменем.

Добавление комментария

Ім´я:*
E-Mail:*
Коментар:
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Питання:
Скільки буде 2+2 = ?
Відповідь:*
Введіть код: *