Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Образотворче мистецтво - роботи дітей

Автор: dzvinochok опубліковано: 22-03-2012, 22:34, переглядів: 4247

0
Образотворче мистецтво - роботи дітей

Використання нетрадиційних методів сприяє розвитку активності, ініціативності, творчості. Працюючі з різними художніми матеріалами, дошкільники не тільки отримують задоволення, окрім цього в них виникає бажання створювати нові незвичайні фантастичні вироби. Під час студійних занять діти мають можливість експериментувати з матеріалами, комбінувати різні види образотворчого мистецтва в одній роботі.
Пропонуємо вашій увазі роботи дітей середньої та старшої групи дошкільного навчального закладу № 14 «Дзвіночок», які є призерами виставок.

Категорія: Дитяча творчість

 

Роботи Сокирко Наталії Володимирівни, керівника гуртка ДНЗ № 14 «Дзвіночок»

Автор: dzvinochok опубліковано: 22-03-2012, 22:18, переглядів: 4575

0
Роботи Сокирко Наталії Володимирівни, керівника гуртка ДНЗ № 14 «Дзвіночок»

Незвичайні заняття з образотворчої діяльності пропонує своїм вихованцям педагог, вихователь – методист Сокирко Наталія Володимирівна. На цих особливих заняттях – майстер класах малюки мають змогу поспілкуватися з роботами визнаних майстрів, більше дізнатися про живопис і навіть відчути себе справжніми художниками.
Роботи майстра Сокирко Н.В. зорієнтовані на збагачення уявлень дитини про предметне довкілля, розширення її особистого досвіду. Керівник гуртка пропонує різні техніки – від простішої до складнішої, щоб кожна дитина могла самостійно обрати ту, яка підходить саме їй. Таким чином реалізуються завдання, визначені Базовою програмою «Я у Світі».

Категорія: Дитяча творчість

 

Анкета для вихователя

Автор: Galina опубліковано: 22-03-2012, 18:45, переглядів: 8859

0
Анкета для вихователя
Шановний колего!

Ви берете участь у моніторинговому дослідженні, метою якого є вивчення стану дошкільної освіти в країні. Просимо відповісти Вас на всі питання анкети.
Анкета анонімна. Результати опитування будуть використані тільки в узагальненому вигляді.

Уважно прочитайте питання та позначте кружечком той варіант, який найбільш відповідає Вашій позиції. Якщо таких немає, то коротко можете викласти свої думки в розділі «інше». Заповнювати анкету треба тільки ручкою.

Після заповнення анкети, віддайте її керівництву ДНЗ в конверті в заклеєному вигляді. Якщо Ви бажаєте зберегти анонімність можете надіслати поштою.

Дуже вдячні Вам за співпрацю!

Категорія: Статті » Вихователю

 

Науково – практична конференція

Автор: Galina опубліковано: 22-03-2012, 18:35, переглядів: 18101

7
Науково – практична  конференціяТема: «Розвиток комунікативних здібностей дітей засобами зв*язного мовлення в органічній єдності пізнавальних процесів з інтересами та можливостями кожної дитини.

Вихователь – методист Заволока Л.Б.
Усі головні європейські мови
можна вивчити за шість років,
свою ж рідну треба вчити ціле життя.
Вольтер


Мова – запорука існування народу. Захищаючи рідну мову, ви захищаєте свій народ, його гідність, його право на існування, право на майбутнє.
Володіння державною мовою – не заслуга, а обов*язок патріотів.
Розмовляйте рідною мовою – мовою своєї держави: скрізь де її розуміють. З усіма, хто її розуміє. Не поступайтеся своїми мовними правами задля вигоди привілеїв, лукавої похвали.
Ставлення до рідної мови має бути таким, як до рідної матері; її люблять не за якісь принади чи вимоги, а за те, що вона – мати.
Сім*я – первинна клітина нації. Щоб вона не змертвіла й не відпала від національного організму, її має живити мова народу. Тому, шановні педагоги, розмовляйте у сім*ї, з сім*ями своїх дітей мовою своєї нації. Не вмієте – вчіться!
1. Культура мовленнєвого спілкування: зміст і методи роботи.
Заволока Л.Б.

Категорія: Статті » Вихователю-методисту

 

Колективний аналіз відкритого заняття

Автор: Galina опубліковано: 22-03-2012, 18:23, переглядів: 10373

1
Колективний аналіз відкритого заняття1.Програмовий зміст:

- відповідність завдань програмі вікової групи;
- відповідність завдань рівню розвитку дітей;
- обсяг програмового матеріал

2. Характеристика діяльності вихователя:

- відповідність застосування прийомів вимогам методики;
- відповідність прийомів вимогам методики;
- доцільність застосування використаних прийомів;

3. Характеристика діяльності дітей:

- засвоєння дітьми програмового змісту;
- особливості поведінки: активність, увага, інтерес,

Категорія: Статті » Вихователю-методисту