Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Можливості музичного виховання у розвитку креативності дитини.

Автор: Galina опубліковано: 27-03-2012, 17:50, переглядів: 4667

0
Можливості музичного виховання у розвитку  креативності дитини.
Музичний керівник Кутузова С.В.

Сучасний світ – це світ креативних особистостей, адже вершин у ньому досягають лише ті, хто мислить на ординарно, творчо, хто нестандартно підходить до розв’язання будь-яких проблем. Не випадково у базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» креативність вперше визначено, як одну із самих основних ліній розвинку. І хоча на формування креативної особи-стості впливає багато чинників, успіхів у цій справі можна досяг-ти, використовуючи засоби музичного виховання.
Умови для розвитку у дітей креативності можна забезпечити на музичних заняттях, під час гурткової роботи, на індивідуальних заняттях. Ще Василь Сухомлинський стверджував, що музика пробуджує енергію мислення навіть у найінертніших дітей. Музика формує художній смак, активізує потребу в неор-динарному мисленні, збагачує внутрішній світ, розвиває творчу уяву. А для дітей творча уява – одна з неодмінних умов форму-вання креативності. Педагогам необхідно правильно сприймати прояви дитячої креативності: не переривати їх критичним зау-важенням, негативними оцінками; натомість частіше створю-вати ситуації для вільного спілкування, обміну думками. Тому ставимо перед собою завдання – підштовхнути дітей до проявів ініціативи, вигадки, фантазії. Саме тому будую свою роботу за такою схемою БАЧУ-ЧУЮ-ТВОРЮ (танцюю, співаю, імпровізую).

Категорія: Статті » Музичному керівнику

 

Інтегроване заняття з музики "Весняна радість"

Автор: Galina опубліковано: 27-03-2012, 14:29, переглядів: 14489

0
Інтегроване заняття з музики "Весняна радість"
Музичний керівник Кутузова С.В.
Мета: Показати народознавчі традиції під час інтегрованих занять – інноваційні технології.
Програмовий зміст:

- розвивати інтерес дітей до пізнання музики як виду мистецтва, формувати естетичне ставлення до всього навколишнього;
- вчити слухати уважно і зосереджено класичний твір, визначати характер класичного твору, вміння висловлювати свою думку;
- розвивати творчу уяву, мислення. Збагачувати музичні враження дітей засобами ТЗН;
- розвивати співочі навички, домагатися виразності співу, вміння одночасно співати і виконувати нескладні музичні рухи;
- виявляти особистісну позицію в процесі перевтілення в сценічні образи, запам’ятовувати сюжетну послідовність, своєчасно включатися у дію драматизації;
- виконувати танцювальні рухи з характером і темпом мелодії;
- рухатись розкуто, виражати емоційний стан, почуття, діставати задоволення від самовираження в діях під музику;
- ритмічною музикою заохочувати дітей до виконання скоромовок, чистомовок;
- закріплювати вміння грати у оркестрі злагоджено, одночасно, точно передавати ритмічний малюнок мелодії; вчити розуміти диригентські жести;
- виховувати емоційне задоволення від музичного заняття, любов до прекрасного, бажання творити.

Категорія: Статті » Музичному керівнику